Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten, se Stranger Things. Bare gjør det.

Har sett den og må si meg enig.

Føles ut som noen samlet Stephen King, Dean Koontz og Steven Spielberg og fikk dem til å sammarbeide om et prosjekt.

That's a good thing by the way.

Lenke til kommentar

Pokker hvorfor klarer man ikke stoppe å spise Pringles når boksen først er åpen? Hva har de gjort? Det er noe med texturen og konsistensen. Og at alle flakene er nøyaktig like og lager ikke sår i kjeften. Tror de komprimerer pulver i former siden alle flakene er helt like? Det er vel neppe bakte chips.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forresten, se Stranger Things. Bare gjør det.

Har sett den og må si meg enig.

Føles ut som noen samlet Stephen King, Dean Koontz og Steven Spielberg og fikk dem til å sammarbeide om et prosjekt.

That's a good thing by the way.

Først tenkte jeg ungene bare kom til å være annoying shitkids som de alltid er. Men denne gjengen er mere som Corey Haim/Feldman, de er bare gode. Å se dem begynne å rope i kjeften på hverandre under forhøret på skolen f.eks. var hysterisk bra. Steve Harrison er en klassisk douchebag som jeg forventer skal voldta Nancy når som helst. Håper jeg tar feil.

Winona Ryder har jeg savnet, hun kler nevrotiske roller nesten like godt som hu britiske som alltid er med Johnny Depp.

Jeg har bare sett 2 episoder enda.Synthmusikken, horrorstemningen, lyssettingen, utstyret de bruker..alt er så 80-talls.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Winona Ryder har jeg savnet, hun kler nevrotiske roller nesten like godt som hu britiske som alltid er med Johnny Depp.

I hodet mitt så later jeg som om ST er en oppfølger til Girl Interrupted. Hun har jo helt tydelig en historie med psykisk sykdom i ST. Siden ST er satt tidsmessig etter Girl Interupted og hun er noen år eldre så kan jeg late som om hu skrevet ut og bosatte seg et annet sted under et nytt navn. :p
Lenke til kommentar

Jeg har vært Ryder-fan helt siden Bram Stoker's Dracula i 1992. Hadde aldri sett noe så nydelig før. Og hun ble bare finere med årene. Hun var søt i Beetlejuice men da var hun litt for ung til å bli love interest :D

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Snakket med en avis idag. De vil lese igjennom dommene og politirapporten og sånt. Kjenner jeg blir litt svett. Ikke for å fortelle historien min, men jeg har ikke lest de papirene siden saken pågikk. Og nå skal plutselig noen andre rote igjennom de og så skrive en sak. Men jeg må bare klare det.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...