Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Alltid tungt å lese slike historier, men holder ikke bevisene så holder ikke bevisene. Det betyr ikke at det ikke skjedde. Husk den forskjellen.

Det er den tingen jeg hater med Hemsedalsaken. Alle vil ta loven i egne hender. Vi må respektere rettsprosessen. Jeg vil fremdeles si at jeg heller vil at de slipper unna enn at en eneste person blir uskyldig dømt.

Så kan vi diskutere om påtalemakten kanskje burde lagt inn grov uaksom voldtekt (som er lettere å sannsynliggjøre) som en sekundær tiltale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-360061

Cola var uansett bedre da det faktisk var coca i det.

Ja, du var i live og smakte det, da? For i så fall er du forumets nye bestefar. :p

Jeg bare antar at alt må være bedre med coca. Som seg hør og bør. Også cola.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Vurderer å bare gå over til vann når jeg er hjemme..men det blir hardt. Er liksom vant med å sutte på en colaflaske mens jeg sitter ved pc'n. Men i dag fant jeg ut at det er jo egentlig ikke godt..den blir varm og doven. Vann er jo bedre for helsa.

Lenke til kommentar

Vurderer å bare gå over til vann når jeg er hjemme..men det blir hardt. Er liksom vant med å sutte på en colaflaske mens jeg sitter ved pc'n. Men i dag fant jeg ut at det er jo egentlig ikke godt..den blir varm og doven. Vann er jo bedre for helsa.

Kjøp en slags lavkalorisaft. Mye sunnere enn cola. Sleng oppi en liten skvett, bare så det er litt smak. Gjør det litt lettere å drikke vann når det er cola som frister.

Lenke til kommentar

Dette er absurd. Eg og kompis ordner perfekt med at eg og ei jente vi møtte over nattmat får nach med kun oss to(meg og kvinnsen, altså). Ting går som smurt og ting er hot og heavy. Nei, så klarer denne rakkeren å bli cockblocka så til dei grader likevel, Brått dukker det opp ein kar som er gira på søstra til kvinnsen, og han blir verande. Han skal faen ikkje gå. Nei, han skal sitte der, han. Så dukker mora til jenta opp. Ho køyrer meg heim. Hjelpes. Det er mykje rart.

Edit: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOG ei venninne i Oslo sender meg bootycall undervegs. Men eg er jo på vestlandet. Kvar fikk eg mojo og ulfaks frå?

Endret av Teitgutt
Lenke til kommentar

Mye sukker i cola ja, men så er det så godt! Men prøver å begrense meg til 1-2 halvannenlitere hver helg, og ingenting i hverdagen. Gleder meg til fredag ja! :D

Coca cola holiker her, ukas forbruk i bilde  av cola.

Det der er 100% potet-tier, bytt till lettbrus iallefall.

Drikker ikke vanlig cola mer, byttet til cola life for lenge siden.               

Kan du følge sporingen? Fordi Norpost fikk jeg ikke beskjed om en gang, sendingen tok en runde tilbake pånytt. Ligger 14 dager på butikk.

Ebay sendte spillet om fredagen, men trur det kommer til min adresse, er et minus da jeg får Super mario 64., :green:  :green:  :green:  :green:

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Kjøp en slags lavkalorisaft. Mye sunnere enn cola. Sleng oppi en liten skvett, bare så det er litt smak. Gjør det litt lettere å drikke vann når det er cola som frister.

Drikker ofte "Utan" saft, den er helt grei. Vann er ingen problem. Vann er en delicatesse det, når man først skjønner det.

Drikker vann hele tida.

Lenke til kommentar

Hei, Lycos! Er du klar for å ta til deg en læregutt som kan bli like matsnobb som deg og skrive "DISCUSTING!" hver gang jeg poster noe om mat? Siden du har slacka litt i det siste og ikke fått med deg alt jeg har skrevet, så har jeg tenkt at du kanskje begynner å bli senil dement, og at du bør lære opp en ny person i ditt fag som kan ta over for deg. Ungt blod osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...