Primer4 Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Syns og det er litt greit å være litt raus når det er snakk om de første skoletingene. Er det dyreste hun noen gang har fått fra meg tror jeg. Eller er jo i teorien fra pappa da Fikk en feit ryggsekk rett før femteklasse. Bruker den ennå, nesten femten år senere 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 (endret) Morsomt at dere later som dere er amerikanere. Men det er ganske greit her i Norge syns nå jeg. Vi får jo tilogmed betalt når vi er sjuk ei uke fra jobb. Ja, det er en en luksus veldig få mennesker har. Savner det å ikke bekymre seg for slikt. Norge må være verdens beste land å være arbeidstager i. Endret 12. august 2016 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 (endret) Ja i USA får du sparken hvis du er borte fra jobb noen dager uten å ha brekt halsen ellernoe. Nytter ikke å ringe sjefen en mandag morgen å si du er litt tufs i halsen og skrive egenmelding Endret 12. august 2016 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Ja i USA får du sparken hvis du er borte fra jobb noen dager uten å ha brekt halsen ellernoe. Nytter ikke å ringe sjefen en mandag morgen å si du er litt tufs i halsen og skrive egenmelding Er det fullt så gale altså? Hørtes nesten drøyt ut. Kommer an på hva jobb og type arbeisgiver tror jeg? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Her i Filippinene er det lignende. Det er ingen betalte sykedager. No work, no pay. Om du er forkjølet eller blitt påkjørt i trafikken og ligger på sykehuset er nøyaktig det samme for arbeidsgiver. Klarer du ikke jobbe 45 timer i uken fordi du har fått kreft? Synd, trist, leit. Du har sparken. Slik er det nok i store deler av verden. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Fikk meg nesten helt ufrivillig en kjæreste i går.. Skrev noe som fikk vedkommende til å svare "kjenner deg ikke godt nok til å si verken ja eller nei på det" Tenk om han hadde svart ja. Tror ikke jeg hadde hatt samvittighet til å si at han har missforstått noe så inn i granskauen. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Nei, uheldigvis. Åh jeg skulle gjort mye for å være fjorten igjen. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Men tenk så pinlig det må ha vært å skulle si til en "ehm. Jeg spurte ikke deg om vi skulle bli sammen" etter han har trodd vi var blitt kjærester. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Er det virkelig noen, som er over 15, som spør noen om man skal bli sammen? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Nei, uheldigvis. Åh jeg skulle gjort mye for å være fjorten igjen. Fjorten, men med all kunnskap fra de siste 20 årene. Ellers hadde det ikke hatt mye for seg. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Nei, man skulle ikke tro det. Men han trodde tydeligvis det. Nå ble det ikke skrevet ordrett "skal vi bli sammen" det sto noe som han tolket som at jeg la frem at jeg ville bli sammen med han. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Han må jo tro jeg er koko som spør om noe sånt nå. Haha Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Sitter og ser en dokumentar om Nord-Korea. For et fascinerende land. Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 (endret) God kveld Endret 12. august 2016 av revilloz 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Ja til kontanter er norgest raskest voksende folkebevegelse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 (endret) Så mye tøvete konspirasjonsfjas har jeg ikke lest på lenge Endret 12. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Så mye tøvete konspirasjonsfjas har jeg ikke lest på lenge Er du jomfru? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå