Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryggsekken er må være bra, og det er ett godt merke. Og pennalet var Star Wars. Greit kunne nok droppet pennalet, men ikke den ryggsekken. Selv om jeg syns 700 var litt drøyt. Men kvalitet koster. Fordelen var at jeg fikk 700 kr av pappa til å kjøpe noe til henne.

Edit: men matboksen og drikkefalska kostet 20 kr på nille. Jeg kan være sparsom og

https://beckmann.no/produkt/1-klassesekk-purple-pet/

Endret av Overmoden2.0
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk et tapt anrop fra et ukjent nummer i dag. Jeg søkte opp nummeret og fikk opp navnet til en kompis. Så jeg tenkte at han hadde fått nytt nummer og ringte tilbake da jeg satt på dass og dreit. Nummeret viste seg å tilhøre en representant i Bergens bystyre som har samme navn og ville snakke om en jobb jeg har søkt på.

Shit ass.

Endret av Zarac
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som en liberal og tolerant sosialist er jeg lut lei av republikanske nazi-svin og den viljen de har til å opprettholde dagens våpenlover! Skulle ønske vi bare kunne samle alle i svære tog og frakte dem en plass. Til en omskoleringsleir/konsentrasjonsleir for eksempel...

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Så på nyhetene i går, at veivesenets controllører bruker skuddsikre vester. "Noe skjer med samfunnet som blir verre og verre" sa de.
Sjofører kommer etter dem med kniver for å ta dem. Helt utrolig egentlig. Det blir visst verre i Norge også 

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...