oOF Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 oca cola holiker her, ukas forbruk i bilde av cola. Jesus. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 oca cola holiker her, ukas forbruk i bilde av cola. Jesus. Jesus har ikke så mye med cola å gjøre. Men Jokingnutria, seriøst, hvis du drikker 24 liter cola i uka, burde du seriøst bremse litt.. Noen ganger drikker jeg 2-3 i uka, og jeg synes DET er mye.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Jesus har ikke så mye med Cola å gjøre, i den forstand at Cola ikke er ett oppdiktet fenomen 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Coca cola holiker her, ukas forbruk i bilde av cola. Håper du er like entusiastisk når du snakker om fedme og kreft. Dette er det første landet som bannlyser Pokémon GO Godt valg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Herregud så kjedelig det er å vaske og rydde. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Jeg er Coca-Coliker selv, i alle fall har jeg vært det, men på det meste drakk jeg 10,5 liter i uka og mente det var mer enn nok. Nå er det kanskje 2-3 liter, og da er det ikke bare Coca-Cola, heller, men også Fanta Zero, Tab X-tra, og Urge. Skulle til tider ønske at de laga en Urge light, men jeg er rimelig sikker på at det ville blitt som med Coca-Cola Light, Zero, og Life, og ville ha smakt høgg, så sånn sett er det greit at de ikke har gjort det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Herregud så kjedelig det er å vaske og rydde. Ja. Forhåpentligvis kan vi snart kjøpe en robot som gjør sånt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 (endret) Cola var uansett bedre da det faktisk var coca i det. Endret 9. august 2016 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Bloodborne, for et spill. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Det er passe greit å bo i kollektiv med en kokk. Enda bedre at gatekjøkkenet på hjørnet selger god falafel til to euro. Skal hamstre fett som en gærning fram til vinteren. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Hvor bor du? Siden du ikke stoler på kokken. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Berlin. Stoler selvsagt på kokken. Spiser mat både her og der. Spiser alt jeg får. Det finnes ikke et nei i min munn, bare mat. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Mye sukker i cola ja, men så er det så godt! Men prøver å begrense meg til 1-2 halvannenlitere hver helg, og ingenting i hverdagen. Gleder meg til fredag ja! Coca cola holiker her, ukas forbruk i bilde av cola. Det der er 100% potet-tier, bytt till lettbrus iallefall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Iskald vind og pissregn..perfekt vær å gå ut kl 0600.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 To uker inn i ferien min og døgnrytmen er fremdeles ålreit. Ny rekord. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Jeg snudde min døgnrytme på 2 dager når jeg hadde 3 uker ferie. Oppe til 5, sove til 14. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Jeg er Coca-Coliker selv, i alle fall har jeg vært det, men på det meste drakk jeg 10,5 liter i uka og mente det var mer enn nok. Nå er det kanskje 2-3 liter, og da er det ikke bare Coca-Cola, heller, men også Fanta Zero, Tab X-tra, og Urge. Skulle til tider ønske at de laga en Urge light, men jeg er rimelig sikker på at det ville blitt som med Coca-Cola Light, Zero, og Life, og ville ha smakt høgg, så sånn sett er det greit at de ikke har gjort det. Trodde du var avhengig av pepsi max? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Så fort jeg har fri fra jobb, så snur døgnet mitt seg automatisk til å legge seg 06:00. Slik holder det seg i noen uker. Om jeg går lengere enn det, så begynner det å skli mer og mer ut etter hvert, og jeg sitter oppe til 8-10-12. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå