Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oca cola holiker her, ukas forbruk i bilde :tease: av cola.

Jesus.

Jesus har ikke så mye med cola å gjøre. Men Jokingnutria, seriøst, hvis du drikker 24 liter cola i uka, burde du seriøst bremse litt.. Noen ganger drikker jeg 2-3 i uka, og jeg synes DET er mye..

Lenke til kommentar

Jeg er Coca-Coliker selv, i alle fall har jeg vært det, men på det meste drakk jeg 10,5 liter i uka og mente det var mer enn nok. Nå er det kanskje 2-3 liter, og da er det ikke bare Coca-Cola, heller, men også Fanta Zero, Tab X-tra, og Urge. Skulle til tider ønske at de laga en Urge light, men jeg er rimelig sikker på at det ville blitt som med Coca-Cola Light, Zero, og Life, og ville ha smakt høgg, så sånn sett er det greit at de ikke har gjort det. :p

Lenke til kommentar

Mye sukker i cola ja, men så er det så godt! Men prøver å begrense meg til 1-2 halvannenlitere hver helg, og ingenting i hverdagen. Gleder meg til fredag ja! :D

Coca cola holiker her, ukas forbruk i bilde :tease: av cola.

Det der er 100% potet-tier, bytt till lettbrus iallefall.

Lenke til kommentar

Jeg er Coca-Coliker selv, i alle fall har jeg vært det, men på det meste drakk jeg 10,5 liter i uka og mente det var mer enn nok. Nå er det kanskje 2-3 liter, og da er det ikke bare Coca-Cola, heller, men også Fanta Zero, Tab X-tra, og Urge. Skulle til tider ønske at de laga en Urge light, men jeg er rimelig sikker på at det ville blitt som med Coca-Cola Light, Zero, og Life, og ville ha smakt høgg, så sånn sett er det greit at de ikke har gjort det. :p

Trodde du var avhengig av pepsi max?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...