Gjest Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Jeg fikk lyst på ei flaske Jameson. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Jeg husker Shio, den med fersken var virkelig god. It really was Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Det er så lenge siden Shio forsvant at jeg ikke husker hvordan den smakte lenger, husker bare at den var god. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Mountain Dew er awesome. Shio husker jeg ikke, engang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Jeg liker Mt Dew. Det minner om sprite bare bedre. Også har de heldigvis halvert prisen. Aner ikke hvorfor Mt Dew var dobbelt så dyr som annen brus for noen mnd siden når den dukka opp i butikker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Nå tror jeg den blir produsert av Ringnes så det stemmer vel det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Minner bare på at en brusflaske inneholder opp mot en tredjedel sukker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 (endret) Jada, det gjør cola og andre brustyper også. Og ikke minst Burn og redbull og de der. Kunne ikke brydd meg mindre om jøder "lager" det også. Endret 8. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Mye sukker i cola ja, men så er det så godt! Men prøver å begrense meg til 1-2 halvannenlitere hver helg, og ingenting i hverdagen. Gleder meg til fredag ja! Mountain Dew er awesome. Shio husker jeg ikke, engang. Shio var ikke ute så lenge da, så er ikke så rart. Fant noen facebook grupper som vil ha brusen tilbake, den største hadde svimlende 445 medlemmer (snart 446 hvis de godtar meg ) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Prøv pepsi MaX. Den har ikke sukker, det stoffet som er ble klarert som bra. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Prøv pepsi MaX. Den har ikke sukker, det stoffet som er ble klarert som bra. Hvis du vil ha diabetes så er det å drikke Pepsi Max et glimrende valg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Hvis du vil ha diabetes så er det å drikke Pepsi Max et glimrende valg.Satser på at du bare troller, men sånn tilfelle. All forskning motstrider det utsagnet ditt, og skal du først drikker brus så er lettbrus uten sukker å foretrekke hvis man ser det fra et helseperspektiv. 2 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Valgte kake fremfor middag idag. Så da kunne jeg ta ett stykke kake til kvelds og. Mmmm Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Når man er superglad og supertrist samtidig. Det er saker det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Mye sukker i cola ja, men så er det så godt! Men prøver å begrense meg til 1-2 halvannenlitere hver helg, og ingenting i hverdagen. Gleder meg til fredag ja! Coca cola holiker her, ukas forbruk i bilde av cola. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Jeg drikker bare ramlösa eller loka. Brus og andre sukker drikker er bannlyst. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 DU er bannlyst. Mora di også. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 DU er bannlyst. Mora di også. Woho! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 DU er bannlyst. Mora di også. Dette er det første landet som bannlyser Pokémon GO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå