Overmoden2.0 Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Der er jeg helt enig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Den nye Royal isen med lakris er fæl. Det smaker bare sterk salmiakk og fløteis. De to passer IKKE sammen med sjokoladesmak. Endret 7. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Den nye Royal isen med lakris er fæl. Det smaker bare sterk salmiakk og fløteis. De to passer IKKE sammen med sjokoladesmak. Og det var DEN jeg kjøpte. Jeg skulle ha den med pistasj. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Den de hadde i fjor/for et par år siden var jo knallgod. Dere er helt på styr. 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Den nye Royal isen med lakris er fæl. Det smaker bare sterk salmiakk og fløteis. De to passer IKKE sammen med sjokoladesmak. Den var jo fantastisk! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Is er ikke dumt dagen derpå. Hadde sandwich is til frokost i dag. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Flere enn meg som savner den gamle norske brusen Shio? Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Ok Edit: Men du husker den? Endret 7. august 2016 av Sebby Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Smakte digg, Shio. Men drikker ikkje så mykje brus at eg ofrar det så mykje tanke no til dags. Morrisseykonserten i går, altså. Hjelpes. For ein entertainer! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Leter overalt etter den portugisiske ananasbrusen Sumol. Finner ingensteds. Den har en norsk importør men de har ikke svart på 2 mails sålangt. Endret 7. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Er den bedre enn Oskar Sylte sin? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Flere enn meg som savner den gamle norske brusen Shio? Nei, virkelig ikke. Den smakte forferdelig! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Shio med fersken var god! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Noen som har smakt mountain dew? En americaner fortalte om den en gang. Har ikke så mye greie på brus.pepsi max drikker jeg mye(råd fra lege) og den er fin, skjerper greit musikk interessen faktisk. Mountain dew har jeg smakt. den er ok. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2016 Forfatter Del Skrevet 7. august 2016 Mountain Dew er helt grei. Ikke mer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Synes ikke noe om Mountain Dew. Minner meg om Fluxsoda, bare verre. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Jeg husker Shio, den med fersken var virkelig god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå