Datasmurf Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Det hele er uansett utrolig subjektivt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Ja skjønner. Det er jo sant nok. (mente til therrawyn sin utredning) Endret 30. juni 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 I wish I had pussy chasing me. Det er en forbannelse. Ikke ønsk deg ting du ikke forstår konsekvensene av. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 SupLegger dampsperre og trekkerør. Og hører på Graveyard. Der da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 SupLegger dampsperre og trekkerør. Og hører på Graveyard. Der da? Rensker huset for våpen da jeg får damebesøk. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Fikk noe som heter: sørlands is Krokan. Nå vet jeg iallfall hva iskrem jeg liker. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 SupLegger dampsperre og trekkerør. Og hører på Graveyard. Der da? Rensker huset for våpen da jeg får damebesøk.Krakil dame, eller redd for å skremme a' til skogs? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 SupLegger dampsperre og trekkerør. Og hører på Graveyard. Der da?Rensker huset for våpen da jeg får damebesøk.Krakil dame, eller redd for å skremme a' til skogs? Lurer jeg også på Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Krakil dame, eller redd for å skremme a' til skogs? Er ikke så bra å ha kniver hengende på veggen når man skal ha dama over på besøk. Vil ikke skremme hun bort. For å ikke snakke om det man har i kjelleren... Endret 30. juni 2015 av Bundy 1 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 *Vil ikke risikere at hun bruker knivene på meg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) *Vil ikke risikere at hun bruker knivene på meg Jeg har nok trening til å banke folk med bare nevene. Kniv eller ikke. Endret 30. juni 2015 av Bundy Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 wow. bra dere har svarene filosofer har lett etter i tre tusen år. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 wow. bra dere har svarene filosofer har lett etter i tre tusen år. Du vet jeg er et geni. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 En sykepleier kom og lurte på om jeg var flink med henda...ehe.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Men du motsier deg selv litt. Det som er ondt er som regel galt. Hvis ingenting er ondt, er ingenting galt. Med dine ord så finnes ikke moral og etikk siden alt er filosofiske begreper. Ingenting er galt siden alt er rett. Det er riktig det. Men på én måte ikke. En kan si at siden vi mennesker har funnet opp rett og galt, er det ikke noen som egentlig vet hva rett og galt er, utenfor samfunnets grenser. Men å påføre et annet, forsvarsløst vesen (et lite barn, for eksempel) skade for moro skyld, er ikke det objektivt galt? Det vil jeg tro. Mitt poeng var egentlig at dyr ikke er det vi kaller onde, men mennesker kan være det. Men da er det kanskje en dypere grunn til det enn bare "han/hun er ond, derfor gjør han/hun sånn". Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Bare lurer på: Når en katt eller noe plager byttet sitt som de har fanget, er ikke de det vi kaller onde da? Men jeg tror der er noen andre mekanismer inni bildet også. Noe som har mer med karma å gjøre. Sånn at negativt blir besvart med mye negativt. Uten at det trenger være direkte sammenheng. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Nei, det blir lagt til ett sekund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå