Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Jeg betalte 7000 for en rotfylling jeg ikke engang trengte. Smertene forsvant da jeg senere trakk visdomstennene. Det er sure penger, det.

Her nede har jeg heldigvis tannforsikring gjennom jobben. Det er så ekstremt merkelig at ikke tannlege er gratis i norge.

Rotfylte tannlegen en visdomtann??!

Bedre forklart:

Nei, de rotfylte min ene fortann. De er begge døde, da jeg fikk de slått ut av munnen for mange år siden. Tannlegen mente det var der smertene kom fra. Men smertene forsvant ikke etter rotfyllingen. Etter at jeg trakk visdomstennene, så forsvant smerten.

Så jeg brukte 7000 på en rotfylling jeg ikke trengte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag skjedde det noe veldig rart.

Dama vekte meg for å si at hun drar på skolen, slik som hun alltid gjør. På dette tidspunktet trudde jeg at det var lørdag (ja, hun har skole på lørdager) og legger meg bare til å sove igjen. Så våkner jeg rundt klokken 12 og setter meg ved PCen i bare undertøyet. Sitter der i en times tid, fremdeles i god tro om at det er lørdag. Jeg sitter å planlegger hva jeg skal gjøre med dagen, kanskje dra på kjøpesenteret, se en kinofilm for meg selv, ett eller annet.

Så plutselig skriver en kollega til meg å spør om vi skal ta taxi sammen til jobben. Jeg trur først han tuller med meg, før det plutselig går opp for meg at det bare er fredag, og at jeg skal på jobb om 45 minutter! Snakk om å få dagen sin ødelagt!

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...