Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Heyhey. Var i Stokmarknes for noen uker siden, og skal en rundtur til Stokmarknes og Hammerfest mot slutten av august. Synd det er jobb, så blir ikke mange timene fri de to dagene.

Ka faen gjør du på Stokmarknes? o.O
Besøker søstra di ;D Neida, kunde av jobben. Søstra di...

Wacken \o/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lofoten er nydelig. Vært både her og der i dag. Slått opp telt på en fin strand jeg ikke husker navnet på ikke langt fra Leknes. Bølgeskvulp og sauer som breker overalt. Livet er diggere enn loff med majones og reker.

post-52874-0-44011700-1470167670_thumb.jpeg

Endret av Muggkaare
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Besøker søstra di ;D Neida, kunde av jobben. Søstra di...

Wacken \o/

Synd jeg ikke har noen søster :wee:

Hvis du hadde sagt bror derimot så hadde jeg skjønt det.

Lofoten er nydelig. Vært både her og der i dag. Slått opp telt på en fin strand jeg ikke husker navnet på ikke langt fra Leknes. Bølgeskvulp og sauer som breker overalt. Livet er diggere enn loff med majones og reker.

attachicon.gifreceived_10154313126121000.jpeg

Lofoten er awsome.

Tannverk OG magesjau på en gang. Når man egentlig vil sove. Buuuu.

God bedring!
Lenke til kommentar

Nytter ikke å si god bedring når det gjelder tannverk. Det går ikke over av seg selv.

Denne typen gjør forhåpentligvis det. Jeg hadde betennelse i en rotkanal, og egentlig ikke vondt. Men tannlegen sa at det ikke kom til å gå bort av seg selv, så måtte rense og fylle i noe greier som gjør at jeg hadde tannpine fra helvete i natt.
Lenke til kommentar

Jeg betalte 7000 for en rotfylling jeg ikke engang trengte. Smertene forsvant da jeg senere trakk visdomstennene. Det er sure penger, det.

Her nede har jeg heldigvis tannforsikring gjennom jobben. Det er så ekstremt merkelig at ikke tannlege er gratis i norge.

Lenke til kommentar

Tidenes mislykkede hårfargingen. Ikke ble rødfargen sånn jeg trodde den skulle bli, og i tillegg ble det stoooor forskjell på øvre del av håret og nedre del. Og sånn må jeg gå til jeg får penger på mandag til å kjøpe ny hårfarge :(

Pictures please.

Tror jeg skal spare Internett for det altså.

Lenke til kommentar

Her nede har jeg heldigvis tannforsikring gjennom jobben. Det er så ekstremt merkelig at ikke tannlege er gratis i norge.

Tannlegeforeningen som i alle år har jobbet med å holde det separat.

En standard bolk av valgflesk til alle partier i alle valgkamper men som ingen orker å ta opp.

En tannlege ansatt i staten tjener mellom 465 300 til 1 018 600 kroner i året. (Kilde: Statens hovedtariffavtale 2012-2014). Privatpraktiserende tannleger tjener som regel mer enn tannleger som jobber i det offentlige.

https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/tannlege

De private tjener så grovt på det at det er ikke en næring som staten har "lyst" til å overta. #viharikkeråd.
Lenke til kommentar

Jeg betalte 7000 for en rotfylling jeg ikke engang trengte. Smertene forsvant da jeg senere trakk visdomstennene. Det er sure penger, det.

Rotfylte tannlegen en visdomtann??!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...