Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis han forårsakte at hun ble utestengt på det der Tinder(hvis jeg skjønte rett), kan jeg forstå at det kan være fristende å hevne seg.

Domt av han mannen å ikke bare prate når det ble sånn, og bli enighe om å droppe det og ikke si noe. Han ble kanskje skremt.
Men vil nok anbefale å la det ligge. Å bisle til kona kan bare medføre mer trøbbel. 

Lenke til kommentar

Hvis han forårsakte at hun ble utestengt på det der Tinder(hvis jeg skjønte rett), kan jeg forstå at det kan være fristende å hevne seg.

Domt av han mannen å ikke bare prate når det ble sånn, og bli enighe om å droppe det og ikke si noe. Han ble kanskje skremt.

Men vil nok anbefale å la det ligge. Å bisle til kona kan bare medføre mer trøbbel.

Nei, jeg ble ikke utestengt fra tinder, bare mistet matchen. Tror ikke en gang en utestengelse hadde fått meg til å hevne meg. Om han velger å være utro, så må han bare kjøre på. Selv om jeg vet det jeg vet så er det ikke min business. Ikke mitt forhold.

Lenke til kommentar

Dit har jeg alltid hatt lyst til å dra. Jeg har ikke vært lengere nord enn Vinstra i Gudbrandsdalen.

Lofoten må du dra til en dag. Spesielt Svolvær og så må du til Henningsvær å spise boller på lysstøperiet! Mmmm. Jeg reiser til Værøy til jul mest sannsynlig for øvrig feire min første jul med pappa, og der burde du og virkelig dra. Værøy er helt fantastisk

Lenke til kommentar

Lofoten i morra. Blir knallere enn pultost!

Heyhey. Var i Stokmarknes for noen uker siden, og skal en rundtur til Stokmarknes og Hammerfest mot slutten av august. Synd det er jobb, så blir ikke mange timene fri de to dagene.

Pultost er forresten ekkelt. Trodde jeg likte all ost frem til for noen måneder siden. Pultost på bordet. Pultost til bikkja.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...