Overmoden2.0 Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Tror ikke jeg hadde sagt det en gang om jeg kjente vedkommende Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Enig. Ikke ødelegg for andre bare fordi man kan.Jo. Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 Ikke alle vil se verden brenne. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Pfft, han selv som ødelegger. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 https://www.youtube.com/watch?v=6l6vqPUM_FE Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 Pfft, han selv som ødelegger.Fortell meg akkurat hvorfor dette er noen andres buisness enn de direkte involverte? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 (endret) Folk skal nå blande seg inn i alt mulig bare fordi de kan. Spesiellt feminazier som skal "ødelegge for den motbydelige mannen". Endret 1. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Hvis han forårsakte at hun ble utestengt på det der Tinder(hvis jeg skjønte rett), kan jeg forstå at det kan være fristende å hevne seg.Domt av han mannen å ikke bare prate når det ble sånn, og bli enighe om å droppe det og ikke si noe. Han ble kanskje skremt.Men vil nok anbefale å la det ligge. Å bisle til kona kan bare medføre mer trøbbel. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 For alt vi vet er kona med på det. La det ligge. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Boomshakalaka. Ei veke lenger ferie enn eg trudde. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Lofoten i morra. Blir knallere enn pultost! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Dit har jeg alltid hatt lyst til å dra. Jeg har ikke vært lengere nord enn Vinstra i Gudbrandsdalen. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Hvis han forårsakte at hun ble utestengt på det der Tinder(hvis jeg skjønte rett), kan jeg forstå at det kan være fristende å hevne seg. Domt av han mannen å ikke bare prate når det ble sånn, og bli enighe om å droppe det og ikke si noe. Han ble kanskje skremt. Men vil nok anbefale å la det ligge. Å bisle til kona kan bare medføre mer trøbbel. Nei, jeg ble ikke utestengt fra tinder, bare mistet matchen. Tror ikke en gang en utestengelse hadde fått meg til å hevne meg. Om han velger å være utro, så må han bare kjøre på. Selv om jeg vet det jeg vet så er det ikke min business. Ikke mitt forhold. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Dit har jeg alltid hatt lyst til å dra. Jeg har ikke vært lengere nord enn Vinstra i Gudbrandsdalen. Lofoten må du dra til en dag. Spesielt Svolvær og så må du til Henningsvær å spise boller på lysstøperiet! Mmmm. Jeg reiser til Værøy til jul mest sannsynlig for øvrig feire min første jul med pappa, og der burde du og virkelig dra. Værøy er helt fantastisk Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Lofoten i morra. Blir knallere enn pultost! Heyhey. Var i Stokmarknes for noen uker siden, og skal en rundtur til Stokmarknes og Hammerfest mot slutten av august. Synd det er jobb, så blir ikke mange timene fri de to dagene. Pultost er forresten ekkelt. Trodde jeg likte all ost frem til for noen måneder siden. Pultost på bordet. Pultost til bikkja. 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Skal til frisøren i morgen. Endelig skal jeg få meg undercut! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Bare det ikke ender med en uppercut så! .....!! ...................................................................... 4 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Dit har jeg alltid hatt lyst til å dra. Jeg har ikke vært lengere nord enn Vinstra i Gudbrandsdalen.Sov på Vinstra til i går, i Otta nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Heyhey. Var i Stokmarknes for noen uker siden, og skal en rundtur til Stokmarknes og Hammerfest mot slutten av august. Synd det er jobb, så blir ikke mange timene fri de to dagene.Ka faen gjør du på Stokmarknes? o.O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå