Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Alcohol har gjort meg idiot mang en gang, for det ble for mye og jeg gjorde idiot. Men det er ikke unnskyldning for at andre ikke viser bedre vett. Hvis de kan, og det mener jeg venner ikke skal lage det mer rot menn hjelpe deg heller. Der er mye dårlig. Har hatt dårlige venner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Synd jeg ikke traff Mads Mikkelsen , mange syns han var veldg trivelig på LFCC.....han hadde altfor lang kø , min kølapp var over #500 :p

Lenke til kommentar

Alkohol er det mest dekadente som finnes. Alle som drikker overflødige mengder alkohol på ukentlig basis har åpenbart aldri kjent på Jesus sitt nærvær.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Alkohol er det mest dekadente som finnes. Alle som drikker overflødige mengder alkohol på ukentlig basis har åpenbart aldri kjent på Jesus sitt nærvær.

Jeg foretrekker å være permanent alkoholisert fremfor hjernevasket.

Lenke til kommentar

Debuterte live med gamlebandet det eg spelte med brosjan til Quote i kveld. Og nye bandet mitt, forsåvidt. Fullt band og totalt uforberedt opptreden der eg måtte lære bandet låta først, men hjelpes! Folk rådigga det! Veldig gøy å spør crowden etter ein trommis midt ei låt, for så å få ein opp på scena til å bygge opp eit crescendo.

Lenke til kommentar

Debuterte live med gamlebandet det eg spelte med brosjan til Quote i kveld. Og nye bandet mitt, forsåvidt. Fullt band og totalt uforberedt opptreden der eg måtte lære bandet låta først, men hjelpes! Folk rådigga det! Veldig gøy å spør crowden etter ein trommis midt ei låt, for så å få ein opp på scena til å bygge opp eit crescendo.

Det er det han driver med, altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...