Lunalotic Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Den beste type reste-mat er indisk take-out. Nå koser jeg meg fælt! Trodde du hadde en som lagde middag til deg? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Jeg hadde hushjelp før, men nå har jeg fått samboer, så hushjelpen kommer kun innom for å vaske klærne mine én gang i uken. Jeg er hjemme lenge før dama, da hun sitter på universitetet hele dagen, så maten må jeg fikse selv. I går spiste vi på restaurant og maten var så god at jeg ba om doggy-bag. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Ellers starter ferien i dag. Blir en del sykling i skog og mark tenker jeg kombinert med no ingressings. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Fellesferien er vell over denne uken. Blir et helvete på jobb på Mandag. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Hjemmekontor mandag, ferie tirsdag -> tirsdag. Merkelig hvordan dette sammenfaller med når Jernbaneverket mer eller mindre stenger hele Oslo S :] Bare en time eller to igjen på jobb i dag, og så er det helg! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 (endret) Jeg bestilte en kasse øl for 5 timer (!) siden, og den har enda ikke kommet. Greit nok at det er rush hour(s) på en fredag, men allikevel. Det pleier å ta rundt en time. Jeg ble så tørst at jeg gikk ned på kiosken og kjøpte tre ventepils. Jaja, jeg får vell ringe kundeservice. *grøss* Edit: Telefonnummeret oppgitt i eposten jeg fikk er "outside covered area". #ThirdWorldProblems Endret 29. juli 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Neida. Han bare støtter det lokale næringslivet. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Har gått opp 2,5 kg i sommer, fyfaen. Nå må jeg avslutte sommeren å begynne å trene igjen. er ikke motivert en plass. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Tenk når du kommer hjem til Norge og må kjøpe ting *hikst* selv! Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 http://www.ibtimes.co.uk/bloodbath-manila-hundreds-drug-pushers-hunted-down-by-death-squads-1573041 Hyggelig borte hos deg Skurupu. Hadde vel kjøpt meg en kasse pils også Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Hvilken sommer? "sommeren" skulle det kanskje vært. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Hvis jeg hadde kjøpt meg en kasse pils, og hadde måttet vente fem timer på den, så hadde jeg også blitt sur. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 http://www.ibtimes.co.uk/bloodbath-manila-hundreds-drug-pushers-hunted-down-by-death-squads-1573041 Hyggelig borte hos deg Skurupu. Hadde vel kjøpt meg en kasse pils også Han har vell nevnt at han har brukt drugs også. Ville ikke følt meg trygg i Manila nå når hvem som helst blir drept Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 (endret) All dop skal vekk fra Filippinene, da må han jo drepe alle brukerene også. Her skal det ryddes! Kanskje han som skulle levere ølen ble skutt av dødspatruljen fordi de trodde han deala dop. Endret 29. juli 2016 av Bytex Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Hvilken sommer? "sommeren" skulle det kanskje vært. Brødrene dine her Overmoden2.0, Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Jeg fikk min øl til slutt. De påstå de hadde prøvd å ringt meg. De var på døra klokken 23:00. Jeg tok i mot, satt den i kjøleskapet, og gikk å la meg. En skikkelig party-fredag, med andre ord. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Fikk endelig oppgradert til Windows 10. Var mer pes på hovedmaskina enn laptopen jeg kjøpte i fjor, i alle fall. Tok flere timer med prøving, feiling, og restarting av maskina, hvor oppdateringsprosessen enten hang seg da den bestemte seg for å sjekke updates, eller det hele frøys da jeg kansellerte det hele for å finne noe annet å gjøre enn å prøve på dette. Så er det bare å sette det opp slik at det ligner mest mulig på Windows 7, siden jeg kun oppgraderte fordi jeg var lei maset som poppa opp i tide og utide, og for å benytte meg av muligheten til en gratis og lovlig oppgradering. Jeg bruker programmet "Classic Shell". Ja, jeg bruker det og DisplayFusion, akkurat nå er mitt store problem at jeg ikke kan bruke den innebygde administratorkontoen på samme måte som i Windows 7. Enten kan jeg velge å ha UAC og dets mange irriterende popups på, og få tilgang til Store og Apps, eller jeg kan slå det av, og ikke få lov til å legge kabal eller bruke kalkulatoren. Bruker kun windows på gamer pcen. Så det er heldigvis ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå