Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Har ikke rapportert deg, nei.

Jeg skjønner det godt om noen finner det irriterende at jeg bare snakker om meg selv og mitt liv. Men jeg poster i hvert fall ikke med den hensikt å irritere, slik det virker som om du gjør. For jeg har vanskelig for å tru at noen tar Alex Jones seriøst, slik som du tilsynelatende gjør. Derfor mistenker jeg troll.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke rapportert deg, nei.

Jeg skjønner det godt om noen finner det irriterende at jeg bare snakker om meg selv og mitt liv. Men jeg poster i hvert fall ikke med den hensikt å irritere, slik det virker som om du gjør. For jeg har vanskelig for å tru at noen tar Alex Jones seriøst, slik som du tilsynelatende gjør. Derfor mistenker jeg troll.

Da mistenker du fullstendig feil. Kan du vise eller sitere hvor jeg har hyllet Alex Jones på noen seriøs måte? Jeg synes Alex Jones gjør en fantastisk jobb innen humorkategorien satire. Vet ikke om du har hørt om den, men jeg finner det uhyre morsomt. Hva du oppfatter som trolling, humor eller alvorlige ytringer driter jeg i.

Lenke til kommentar

Hillary er ingen engel, men man trenger ikke gå for Lucifer.

Det samme ville venstrevridde VG og Aftenposten ha ment. Eller vent, de elsker jo Hillary.

Lenke til kommentar

Gjør de?

Jeg søkte på Clinton på VG, og så på deres 10 nyeste artikler.

De handler enten om at Hillary er historisk som den første kvinnelige kandidaten til president fra et stort politisk parti i USA, eller så handler de om hennes epost-skandaler og potensielle brudd på sikkerhetsregeler, og at Wikileaks avslører nye skandaler rundt Clinton.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Det som er litt interessant er hva som har kommet fram i disse Wikileasks dumpene, om at Demokratene har forsøkt å trolle valgkampen til Bernie Sanders. Ikke at han hadde blitt president uansett, men ja.

Lenke til kommentar

Sitter å ser en serie (nevner ikke navn for da spoiler jeg) og den hadde tidenes mest triste dødsscene og som var jæææævlig lang og trist. Ren tortur å se. Nå får jeg meg ikke til å se resten av serien, for det triste er nok ikke helt over. Jeg klarer ikke det :(

Lever meg alt for mye inn i serier

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg hadde den egenskapen. Datt ut etter 1,5 season af Game of Thrones, aldri sett mere. Så halve season 1 walking dead, aldri sett mere. And so on and so forth.

Star Trek - Next Generation er det eneste jeg har sett helt gjennom, mest fordi jeg vedda med en kompis om å se alt, og han dumpa alle DVD'ene hjemme hos meg og sa "værsågod sett i gang".

Lenke til kommentar

Det er ganske greit å kunne, men jeg går vel litt for mye inn i serien. Haha. Tar det høyst personlig, og har nå krampegrått i en time, og bare tenker jeg på det så hikster jeg igjen.

Har ikke sett mere enn til sesong 2 av GoT og TWD så jeg bare til sesong 3. Levde meg ikke særlig inn i de.

Endret av Overmoden2.0
Lenke til kommentar

Whatever, nå som Skurupu har ignorert meg kan jeg begynne å poste mindre useriøse ting.

Noen som har spilt Cities Skylines her? Holder på med et "lite" prosjekt der jeg gjenskaper New York og omegn til punkt og prikke. Nesten i hvert fall.

iba5Zlg.jpg

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Slik klarer jeg ikke se på. Ikke fordi det er trist, men fordi det er flaut. Man må være en helt ekstremt god skuespiller for å overbevise meg i en slik scene, og det er skjer veldig sjeldent. Når jeg misliker en TV-serie, så er det som oftest på grunn av dårlig skuespill, noe som gjelder 90% av drama på TV.

Det som får meg til å gråte er historer fra virkeligheten hvor en karakter klarer å oppnå et mål som har blitt jobbet mot i lang tid.

Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke ignorert deg. Synes nesten poster får mer av min oppmerksomhet når en person er ignorert. For jeg ser at det er en post der, og da trykker jeg på den av nyskjerrighet. Virker mot sin hensikt.

Cities: Skylines er helt fantastisk.

Lenke til kommentar

Slik klarer jeg ikke se på. Ikke fordi det er trist, men fordi det er flaut. Man må være en helt ekstremt god skuespiller for å overbevise meg i en slik scene, og det er skjer veldig sjeldent. Når jeg misliker en TV-serie, så er det som oftest på grunn av dårlig skuespill, noe som gjelder 90% av drama på TV.

Det som får meg til å gråte er historer fra virkeligheten hvor en karakter klarer å oppnå et mål som har blitt jobbet mot i lang tid.

Den serien jeg så nå syns jeg selv de har veldig gode skuespillere. Her var det liksom ikke snakk om å bare dø, men den er lang og dryg og følelsesladet. Med håp som går i dass, enda ett nytt håp. Og en liten unge som må ta farvel med mor. Bæsj

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...