JoseCuervo Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Jeg har skrudd i hele dag. Hva har du skrudd på? Mye. 2 bokhyller, 3 stk rc biler som jeg har demontert for litt siden og putta på en del oppgraderinger på. 12 stk dekk og felger til rc biler, det er sånne bead-locks felger. 12 små skruer pr felg blir vel 144 skruer. Er helt svett... Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Eg er crushen til ein homofil 20åring. Grei fyr. Fikk kjenne på skjegget mitt heile drosjeturen heim. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Er det det ungdommen kaller det nå til dags? Skjegget...? 2 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Eg er crushen til ein homofil 20åring. Grei fyr. Fikk kjenne på skjegget mitt heile drosjeturen heim. Grattis Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Ja, vittig type, så når eg likevel fikk dele drosje med gjengen hans heimover kunne han få med seg litt tafsing i bytte. Er ikkje så fin på det og er grei sånn. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Eg er crushen til ein homofil 20åring. Grei fyr. Fikk kjenne på skjegget mitt heile drosjeturen heim. Åh, du er nok ikke bare crushet til en 20 år gammel homofil mann. *wink-wink* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 #Trump2016greit nok at du er retardert, men du trenger ikke annonsere det. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Well fuck, hva skal til for å dra på legevakten? Står til og med på siden til legevakten i byen her at jeg ikke har symptomer til å dra dit. Ikke akkurat lett når jeg er langt unna fastlege, det er sommer og kø hos fastleger uansett og jeg trenger sykemelding. Vi får se om mandlene hovner opp noe mer, for da har jeg grunn til å ta turen, en str. større så popper de ut av seg selv eller stopper lufttilførsel. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 #Trump2016greit nok at du er retardert, men du trenger ikke annonsere det. Jeg vet at du er fan av den korrupte krigshauken Hillary, men du trenger ikke å angripe intelligensen min, din hanrei. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Wallah schpaa cæbæh. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Well fuck, hva skal til for å dra på legevakten? Står til og med på siden til legevakten i byen her at jeg ikke har symptomer til å dra dit. Ikke akkurat lett når jeg er langt unna fastlege, det er sommer og kø hos fastleger uansett og jeg trenger sykemelding. Vi får se om mandlene hovner opp noe mer, for da har jeg grunn til å ta turen, en str. større så popper de ut av seg selv eller stopper lufttilførsel. Spis is. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) #Trump2016greit nok at du er retardert, men du trenger ikke annonsere det. Jeg vet at du er fan av den korrupte krigshauken Hillary, men du trenger ikke å angripe intelligensen min, din hanrei. Hele brukeren din er bare trolling, ikke sant? Irriterende å måtte scrolle forbi de hele tiden. Vennligst stopp. Endret 28. juli 2016 av Skurupu 4 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Hele brukeren din er bare trolling, ikke sant? Irriterende å måtte scrolle forbi de hele tiden. Vennligst stopp. Hvorfor skal jeg stoppe bare på grunn av at du irriterer deg litt? Hvis jeg hadde hatt råderett over forumet hadde jeg utestengt deg på bakgrunn av overdreven skriving om billig øl og slasking i Filippinene. Håper du har rapportert meg forresten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Hele brukeren din er bare trolling, ikke sant? Irriterende å måtte scrolle forbi de hele tiden. Vennligst stopp.Ignorer brukere er ganske kjekk funksjon indeed. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Well fuck, hva skal til for å dra på legevakten? Står til og med på siden til legevakten i byen her at jeg ikke har symptomer til å dra dit. Ikke akkurat lett når jeg er langt unna fastlege, det er sommer og kø hos fastleger uansett og jeg trenger sykemelding. Vi får se om mandlene hovner opp noe mer, for da har jeg grunn til å ta turen, en str. større så popper de ut av seg selv eller stopper lufttilførsel. Spis is. Spiste det opp for to dager siden, og har ikke orket å gå på butikken siden det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå