L4r5 Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Ja sånn er det funker. Tro det eller ei.Jeg og min erfaring tror deg ikke. Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Respecter dyr så blir du ikke plaget. Ingen dyr plager meg etter jeg forsto det. Så lenge det dreier seg om huspiker og kelnere, så kan kan jeg forstå at "dyr" ikke forstyrrer deg. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 If the Gull Disappeared Off the Face of the Earth, Man Would rejoice. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) Respecter dyr så blir du ikke plaget. Ingen dyr plager meg etter jeg forsto det. Ingen dyr plager meg etter at jeg har klubbet dem i hjel. Det forstod jeg først etter at jeg forstod det. Endret 29. juni 2015 av Quote Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) Jeg prøvde å mate en enslig and på lørdag i en park. Det gikk 2 sekunder så var både anda og jeg jaget vekk av en flokk dritsvære måker. Møkkafugler. De samler seg rett utafor blokka mi kl 05 hver morgen hele sommer/høsten fordi noen fiskebåter legger til kai da. Så de holder et satans leven i en times tid før det går an å få sove igjen. Så den "plag ikke dem så plager ikke de deg" er bare tull. Kan ikke be dem holde kjeft, liksom. Hvordan skal jeg "respektere" at de holder et leven uten like så tidlig på morgenen, så blir de plutselig stille? De bråker som fulle bergensere. Endret 29. juni 2015 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 er ikke helt enig i at dyr ikke plager folk som lar være å plage 1. det er en grunn til jeg har store myggstikk fra hellas, myggen tok ingen øl med meg 2.den ene kattene min har en tendes til å løpe etter meg uten grunn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 og de myggstikkene klør og klør og klørrrrrrrrrrr Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 2.den ene kattene min har en tendes til å løpe etter meg uten grunn kanskje han vil ha mus høhøhø 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 I wish I had pussy chasing me. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 I wish I had pussy chasing me. Du har anfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7L9GLIR1uJ Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Noen som har noen bra filmer å anbefale? Ser mye på skrekk, grøssere osv. Alt annet faller som regel i smak også. Føler jeg har sett så fryktelig mange filmer nå, så bare å komme med forslag til noen DU liker!Bare et par tilfeldige fra toppen av hodet: Napoleon Dynamite, Donnie Darko, Spirited Away, Drive. Takk for tips, skal søke de opp og se om de er noe Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Sånn her er det. Ja. Det er sant. Eneste mygg og enkelte ting er for dumme til det. Og det fins onde dyr også, som det finnes onde mennekser. Du er aldri helt sikker Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Trailer park boys igjen med nøtter som snacks. Egentlig vil jeg bare sove, men redd for å forsove meg. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Sånn her er det. Ja. Det er sant. Eneste mygg og enkelte ting er for dumme til det. Og det fins onde dyr også, som det finnes onde mennekser. Du er aldri helt sikker Eh, nei. Det finnes ikke onde dyr. Det finnes heller ikke onde mennesker. Ondskap er et filosofisk begrep innen psykologien. Mennesker som gjør noe som kan virke ondt, gjør det fordi det er noe helt feil i hjernen deres. Ofte gir "onde" handlinger mening for dem som utfører dem, og er i deres hode helt riktig, men størsteparten av verden ser det naturligvis ikke slik. Det er fordi deres verden er en helt annen enn den vi "normale" mennesker ser. Ondskap er et navn vi gir til ting vi ikke forstår. Dyr, derimot, er ikke slemme eller onde. De lever etter sine instinkter. Dyr som har rabies, er ikke onde, men syke. Dyr som angriper uten å være syke, gjør det fordi de føler seg truet, ikke fordi de ønsker å skade andre vesener. 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 "Jeg brant opp byen deres, og torturerte alle innbyggerne til døds en etter en. Men ikke tro jeg er ond! Det er bare dere som ikke forstår! Absolutt ikke noe galt i det jeg gjorde" Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Nettopp. Slik er det de tenker. Det er riktig for dem, men moralsk og etisk galt. Det er bare det at sosiopater ikke har verken moral eller etikk. Og jeg har ikke forsvart slike handlinger eller folkene som utfører dem. Jeg sier bare at ordet "ondskap" ikke er absolutt. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Evil Endret 30. juni 2015 av Therawyn Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Men du motsier deg selv litt. Det som er ondt er som regel galt. Hvis ingenting er ondt, er ingenting galt. Med dine ord så finnes ikke moral og etikk siden alt er filosofiske begreper. Ingenting er galt siden alt er rett. Endret 30. juni 2015 av BananLaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå