Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom hjem fra en ca 6 timers + pokemon jakt i halv 2 tiden ca. Jeg må si jeg digger hvor sosialt dette spillet er og at jeg har kommet meg ut så mye. Møtt nye folk, og jeg liker at dette spillet får nordmenn til å prate med hverandre. Vinter, mørke og kulde kommer snart nok uansett og alt blir som normalt!

Lenke til kommentar

Kom hjem fra en ca 6 timers + pokemon jakt i halv 2 tiden ca. Jeg må si jeg digger hvor sosialt dette spillet er og at jeg har kommet meg ut så mye. Møtt nye folk, og jeg liker at dette spillet får nordmenn til å prate med hverandre. Vinter, mørke og kulde kommer snart nok uansett og alt blir som normalt!

Der er vi forskjellige. Jeg ønsker ingen kontakt med andre spillere, bortsett fra venner jeg eventuelt går sammen med :fun:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Snakker ikke heller. En gang snakket en kiddo til meg, det ar kjekt da. Han var engasjert.

Uans. Hvordan er Windows 10? Har enda ikke oppgradert (fra Win 7). Er det noe ulemper i forhold til spill og Steam? Er det noe "galt" med Win 10?

Lenke til kommentar

Det er ingenting som er "verre" enn windows 7. Det er som en bedre versjon av W7 synes jeg. Menyene og kontrollpanelet er lettere å bruke (færre knapper, mere undermenyer istedet), og ting er plassert litt mere logisk. Pluss for gaming får man bruke Direct X12.

Jeg synes du burde oppgradere før 29. juli mens det er gratis.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Der er vi forskjellige. Jeg ønsker ingen kontakt med andre spillere, bortsett fra venner jeg eventuelt går sammen med :fun:

Der har du gleden av ARG-spill, velkommen til et par år siden ;)
Lenke til kommentar

Én båt og fem busser for komme seg hjem fra familiebesøk. Offentlig transport er noe drit.

Der lister du opp det beste med å ha lappen: Frihet.
Aberet er prisen. Klarer meg stort sett med bussen. Når vi trenger bil har vi bildeleringen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...