Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere podcast-lyttere, hvilken app er det dere bruker? :huh:

Podcast Addict. Det er den jeg bruker når jeg hører på True Capitalist Radio og Alex Jones.

Lenke til kommentar

Fikk endelig oppgradert til Windows 10. Var mer pes på hovedmaskina enn laptopen jeg kjøpte i fjor, i alle fall. Tok flere timer med prøving, feiling, og restarting av maskina, hvor oppdateringsprosessen enten hang seg da den bestemte seg for å sjekke updates, eller det hele frøys da jeg kansellerte det hele for å finne noe annet å gjøre enn å prøve på dette.

Så er det bare å sette det opp slik at det ligner mest mulig på Windows 7, siden jeg kun oppgraderte fordi jeg var lei maset som poppa opp i tide og utide, og for å benytte meg av muligheten til en gratis og lovlig oppgradering. :p

Jeg bruker programmet "Classic Shell".

Ja, jeg bruker det og DisplayFusion, akkurat nå er mitt store problem at jeg ikke kan bruke den innebygde administratorkontoen på samme måte som i Windows 7. Enten kan jeg velge å ha UAC og dets mange irriterende popups på, og få tilgang til Store og Apps, eller jeg kan slå det av, og ikke få lov til å legge kabal eller bruke kalkulatoren.

Lenke til kommentar

Er hos bruttern og dama hans før jeg kjører videre i morra. De har føttene på bordet. Er dette normalt? Hæ? Jeg har aldri føttene på bordet hos meg. Er jeg bare fin av meg?

Du er så fisefin atter. Ved spesielle anledninger har vi beina på bordet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er hos bruttern og dama hans før jeg kjører videre i morra. De har føttene på bordet. Er dette normalt? Hæ? Jeg har aldri føttene på bordet hos meg. Er jeg bare fin av meg?

Alltid føttene på bordet. Føttene skal få slippe til overalt. 

Lenke til kommentar

Det er i hvert fall unormalt å reagere på det. Selv har jeg beina på bordet hele tiden, og kan ikke skjønne hvorfor det ikke skal være greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...