j-- Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Har de melonyoghurt på bensinstasjon???Kan bekrefteVar det et ja?Du er klar over at bensinstasjoner ikke har likt utvalg overalt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/usa/politihunden-idol-doede-i-glovarm-tjenestebil/a/23747570/ Ellers har politihunden Nestor tatt kvelden , var litt kjent fra Hundepatruljen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Dere podcast-lyttere, hvilken app er det dere bruker? Podcast Addict. Det er den jeg bruker når jeg hører på True Capitalist Radio og Alex Jones. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Har de melonyoghurt på bensinstasjon???Kan bekrefteVar det et ja?Du er klar over at bensinstasjoner ikke har likt utvalg overalt? Dette Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 fytti katta, Kvelertak leverte i går. Siste låta med Marvin ståande oppå crowden. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Noen som har sett light out her? Skal på kino med en kompis i morgen. Står mellom den og Ghostbusters. Ghostbusters skal absolutt sees uansett, men hvilken skal jeg ta først. Har enda ikke sett en skrekkfilm på kino. Haha Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 fytti katta, Kvelertak leverte i går. Siste låta med Marvin ståande oppå crowden. *nobody cared* 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2016 Kjerringa lurte meg med på å gå i "løypo" i dag. Jeg merker at både jeg og beina mine hater henne litt nå. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Ikkje ver så null då, Bytex 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Er hos bruttern og dama hans før jeg kjører videre i morra. De har føttene på bordet. Er dette normalt? Hæ? Jeg har aldri føttene på bordet hos meg. Er jeg bare fin av meg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Fikk endelig oppgradert til Windows 10. Var mer pes på hovedmaskina enn laptopen jeg kjøpte i fjor, i alle fall. Tok flere timer med prøving, feiling, og restarting av maskina, hvor oppdateringsprosessen enten hang seg da den bestemte seg for å sjekke updates, eller det hele frøys da jeg kansellerte det hele for å finne noe annet å gjøre enn å prøve på dette. Så er det bare å sette det opp slik at det ligner mest mulig på Windows 7, siden jeg kun oppgraderte fordi jeg var lei maset som poppa opp i tide og utide, og for å benytte meg av muligheten til en gratis og lovlig oppgradering. Jeg bruker programmet "Classic Shell". Ja, jeg bruker det og DisplayFusion, akkurat nå er mitt store problem at jeg ikke kan bruke den innebygde administratorkontoen på samme måte som i Windows 7. Enten kan jeg velge å ha UAC og dets mange irriterende popups på, og få tilgang til Store og Apps, eller jeg kan slå det av, og ikke få lov til å legge kabal eller bruke kalkulatoren. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Er hos bruttern og dama hans før jeg kjører videre i morra. De har føttene på bordet. Er dette normalt? Hæ? Jeg har aldri føttene på bordet hos meg. Er jeg bare fin av meg? Du er så fisefin atter. Ved spesielle anledninger har vi beina på bordet. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Er hos bruttern og dama hans før jeg kjører videre i morra. De har føttene på bordet. Er dette normalt? Hæ? Jeg har aldri føttene på bordet hos meg. Er jeg bare fin av meg? Alltid føttene på bordet. Føttene skal få slippe til overalt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Jeg også. Uten sokker med sure tær tilogmed. Kreisi thug life. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Det skulle gått an å skru av alle autotransaksjoner fra kontoen i en begrensa periode. Når man bare har f eks 49kr igjen og man trenger nøyaktig den summen med penger for å få råd til noe nødvendig, så kommer det et sørgelig trekk. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Er hos bruttern og dama hans før jeg kjører videre i morra. De har føttene på bordet. Er dette normalt? Hæ? Jeg har aldri føttene på bordet hos meg. Er jeg bare fin av meg? Det er i hvert fall unormalt å reagere på det. Selv har jeg beina på bordet hele tiden, og kan ikke skjønne hvorfor det ikke skal være greit. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 *sjekke saldo* 29578,- left jaja. #thuglife Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 *sjekke saldo* 29578,- left jaja. #thuglifeIkke alle som har så mye til overs. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå