Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

http://www.dagbladet.no/nyheter/nye-tegn-pa-at-piloten-pa-malaysia-airlines-mh370-styrtet-flyet-med-vilje/60337178#_ga=1.18575417.1653771188.1469294863

Mer sannsynlig enn at flyet skulle kapres for senere å brukes til terror , hadde de villet bruke det til terror så hadde dem angrepet et bygg i Malaysia straks dem var inne i cockpit.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Fikk endelig oppgradert til Windows 10. Var mer pes på hovedmaskina enn laptopen jeg kjøpte i fjor, i alle fall. Tok flere timer med prøving, feiling, og restarting av maskina, hvor oppdateringsprosessen enten hang seg da den bestemte seg for å sjekke updates, eller det hele frøys da jeg kansellerte det hele for å finne noe annet å gjøre enn å prøve på dette.

Så er det bare å sette det opp slik at det ligner mest mulig på Windows 7, siden jeg kun oppgraderte fordi jeg var lei maset som poppa opp i tide og utide, og for å benytte meg av muligheten til en gratis og lovlig oppgradering. :p

Lenke til kommentar

Fikk endelig oppgradert til Windows 10. Var mer pes på hovedmaskina enn laptopen jeg kjøpte i fjor, i alle fall. Tok flere timer med prøving, feiling, og restarting av maskina, hvor oppdateringsprosessen enten hang seg da den bestemte seg for å sjekke updates, eller det hele frøys da jeg kansellerte det hele for å finne noe annet å gjøre enn å prøve på dette.

Så er det bare å sette det opp slik at det ligner mest mulig på Windows 7, siden jeg kun oppgraderte fordi jeg var lei maset som poppa opp i tide og utide, og for å benytte meg av muligheten til en gratis og lovlig oppgradering. :p

Jeg bruker programmet "Classic Shell".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...