oOF Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg hadde gjerne kjørt over dem med bil mens jeg hadde brukt mitraljøse på reirene deres. Samtidig. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Har ingen ønske om at de skal leve. Hatet begynte da en av dem slapp en bombe rett i huet mitt da jeg var liten. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Det flyr over hodene dine for å skremme når du kommer nær. Men de har sin natur og mennesker er pokker ikke bedre.Helst verre. La måkene være. 1 Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Håper jeg treffer kramsfugl snart, eller en hare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 enig med delvis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 de fleste dyr har sin passHva med visum? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 tenker økosystemTrener ikke pass der. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Mennesker er ikke bedre moralsk enn måkene, så derfor må man ikke plage/drepe måker. Lemen, derimot, så dypt som de har sunket er det bare å plaffe dem ned med luftpistol og legge likene på utstilling på rad og rekke bortover bro-rekkverket i den verste sommersol. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Beelzebub gjemmer seg i måker. De legger egg på kaia hvor jeg jobber hver sommer. Deretter springer disse små fjørbedekte jævlene rundt som hodeløse kyllinger, mens foreldrene flyr rett over hodene til folk. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Mennesker er ikke bedre moralsk enn måkene, så derfor må man ikke plage/drepe måker. Lemen, derimot, så dypt som de har sunket er det bare å plaffe dem ned med luftpistol og legge likene på utstilling på rad og rekke bortover bro-rekkverket i den verste sommersol. Men de skal få lov til å plage oss? Å nei du. Jeg kunne pisset på eggene etter å ha stukket hull på eggene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Død over måker, men det som verre er, er all myggen og knotten. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 If the Bee Disappeared Off the Face of the Earth, Man Would Only Have Four Years Left To Live - Albert Einstein If the Gull Disappeared Off the Face of the Earth, Man Would................ (Fyll inn selv, for jeg aner ikke.) Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Beelzebub gjemmer seg i måker. De legger egg på kaia hvor jeg jobber hver sommer. Deretter springer disse små fjørbedekte jævlene rundt som hodeløse kyllinger, mens foreldrene flyr rett over hodene til folk. Rettet bare litt på sitatet ditt: Vi vandrer med liv og sjel når vi skal ut og drepe måker Vi slår dem kontant i hodet, vi flår dem og drikker blodet. Ble du glad nå? 1 Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Så la oss starte organisasjonen mot, duer, måker, stikkende insekter og politikere. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Respecter dyr så blir du ikke plaget. Ingen dyr plager meg etter jeg forsto det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 If the Gull Disappeared Off the Face of the Earth, Man Would rejoice. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Respecter dyr så blir du ikke plaget.Da har du bare møtt på "snille" dyr. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) Ja sånn er det funker. Tro det eller ei. Det hender en veps kommer og tar seg en øll med meg, men de stikker aldri. Endret 29. juni 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå