Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har klart å få en liten rift i strenger på penis som sprekker opp hver gang jeg puler. Ikke veldig ille, men kommer litt blod. Dama dro bort i 6 dager, og jeg tenkte at det måtte da være lenge nok til å bli helbredet, men hun kom hjem i dag, og det samme skjedde igjen. Irriterende!

Få omskjæring.

Lenke til kommentar

Ferdig med Star Trek: The Next Generation.

Aldri sett på Start Trek før, men ble helt hektet. En fantastisk TV-serie.

Hva starter jeg på nå? Deep Space 9 eller Voyager? Premisset til Voyager høres mest spennende ut.

Du kjøpe deg Star Trek 1-10 Movie Box Set (10 disc) (Blu-ray), :green: mye bra her, jeg  sett å har mange av filmene i den boxen. :) 

Har sett noe Star trek før men opplevde de som regel kjedelig. Men en av de er blant mine favorittfilmer faktisk, og den heter "Voyage home"(Reisen hjem) den er tror jeg fra 1986, altså 30 år gammel. Det syns jeg er en fantastisk bra og morsom også film, spesielt fordi den handler om time travel(har time travel kick) . Den handler om at de må tilbake til vår tid (altså 1986) og stjele noen hvaler.

Det er fordi de hvalene er utryddet i framtiden, men så kommer sjefen deres fra space og truer jorden når de ikke synger hvalsang.

Derfor må til vår tid og hente nye hvaler.

Mange vanvittig artige situasjoner i den filmen der. 

Lenke til kommentar

Ser ut som Erdogan har mislykkes med å søke asyl i Tyskland. Jeg som trodde Merkel var glad i fundamentalistiske islamister, men nei.

turkish-army_o_6543091.jpg

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Har klart å få en liten rift i strenger på penis som sprekker opp hver gang jeg puler. Ikke veldig ille, men kommer litt blod. Dama dro bort i 6 dager, og jeg tenkte at det måtte da være lenge nok til å bli helbredet, men hun kom hjem i dag, og det samme skjedde igjen. Irriterende!

Få omskjæring.

Aldri i livet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Få omskjæring.

Prøver du å lure han til å gjøre samme feilen du har gjort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...