Primer4 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Hva er sveiseblindfylla? Har vært sveiseblind Har vært full. Ser ikke sammenhengen, er du sveiseblind har du kraftig hodepine og det gjør ondt å bruke øynene, koordinering osv. fungerer like bra. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Historien er ikke så omfattende. Er ingen i Norge som har blitt smittet av hiv gjennom å stikke seg på en sprøytespiss, om man ser vekk i fra gjennom bruk av narkotika. Uansett, jeg stakk meg på en sprøytespiss, og når jeg var på legevakta og fikk vaksiner og piss så var det en ny greie at man skulle gå på en kur. Er den medisinen som holder viruset nede, så om, OM jeg skulle ha fått viruset i meg så var meningen bak at de å gå på de medisinene skulle kurere meg, for siden jeg var så tidlig ute så ville medisinene faktisk kverke viruset helt. Var en hard og tøff mnd, og jeg er heldig som bare måtte gå på de en mnd i motsetning til de som går på de hele livet. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Her kan man forøvrig lese om den behandlingen jeg fikk. https://hivnorge.no/Om-hiv-aids/PEP Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Historien er ikke så omfattende. Er ingen i Norge som har blitt smittet av hiv gjennom å stikke seg på en sprøytespiss, om man ser vekk i fra gjennom bruk av narkotika. Uansett, jeg stakk meg på en sprøytespiss, og når jeg var på legevakta og fikk vaksiner og piss så var det en ny greie at man skulle gå på en kur. Er den medisinen som holder viruset nede, så om, OM jeg skulle ha fått viruset i meg så var meningen bak at de å gå på de medisinene skulle kurere meg, for siden jeg var så tidlig ute så ville medisinene faktisk kverke viruset helt. Var en hard og tøff mnd, og jeg er heldig som bare måtte gå på de en mnd i motsetning til de som går på de hele livet. Hva var bieffektene? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Hardt for magen. I det medisinen var tatt var det bare å sette seg på dass, med bøtta i fanget og håret i strikk. Var som å ha omgangssyken i 1 mnd. Maten smakte og helt jævlig, så når jeg først klarte å spise så smakte det helt forferdelig, og er en del mat jeg enda ikke klarer å spise 5 år senere. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Hva er sveiseblindfylla? Har vært sveiseblind Har vært full. Ser ikke sammenhengen, er du sveiseblind har du kraftig hodepine og det gjør ondt å bruke øynene, koordinering osv. fungerer like bra. Er når man blir så full at man ikke ser - typ konsekvens. Kan óg brukes om man blir styggfull og hopper til sengs med noen man ikke ville rørt i med ildtang i edru tilstand. /Ordbok Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 (endret) Slenger meg ned i sofaen etter en hard arbeidsdag for å høre på True Capitalist Radio. Ser frem til å høre på denne ultrakapitalisten med kort lunte fra Texas greie ut om byråkrater, Obama, trygdesnyltere, Alex Jones, rap-musikk, alenemødre og meksikanere... http://www.blogtalkradio.com/ghost/2016/07/14/true-capitalist-radio-hosted-by-ghost--episode-311 Endret 15. juli 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Jeg har kopper i alle mulige størrelser, hva er "en kopp" liksom. Det er måleenheten kopp. Ikke en av dine. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Jeg har kopper i alle mulige størrelser, hva er "en kopp" liksom. Det er måleenheten kopp. Ikke en av dine. Har det noen sammenheng med B-kopp C-kopp osv? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Faen skjer i Nice? Lastebil kjører inn i folkemengde og meier ned folk med automatvåpen. 30 stykk daue så langt. Setter 10 kroner på at dette er fredens religion dette også. Ingen lider så mye av ISs terror som det muslimene gjør. IS hater vanlige muslimer, og kaller dem vanntro, akuratt slik som de kaller "oss kristne". Det dør flere titalls ganger flere muslimer enn kristne, i terrorhandlinger utført av IS. Så i mine øyne blir det helt feil å sammenligne IS og Islam. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Det har vel et felles utspring. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Jeg har kopper i alle mulige størrelser, hva er "en kopp" liksom.Det er måleenheten kopp. Ikke en av dine. Har det noen sammenheng med B-kopp C-kopp osv? Tvilsomt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Ferdig med Star Trek: The Next Generation. Aldri sett på Start Trek før, men ble helt hektet. En fantastisk TV-serie. Hva starter jeg på nå? Deep Space 9 eller Voyager? Premisset til Voyager høres mest spennende ut. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Ferdig med Star Trek: The Next Generation. Aldri sett på Start Trek før, men ble helt hektet. En fantastisk TV-serie. Hva starter jeg på nå? Deep Space 9 eller Voyager? Premisset til Voyager høres mest spennende ut. Finnes vel guider på internett for å se det i kronologisk rekkefølge antar jeg? Er jo en egen kult. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Ferdig med Star Trek: The Next Generation. Aldri sett på Start Trek før, men ble helt hektet. En fantastisk TV-serie. Hva starter jeg på nå? Deep Space 9 eller Voyager? Premisset til Voyager høres mest spennende ut. Ikke jeg heller før et par månededer siden. En fantastisk serie egentlig. Så du Star Trek: The Original Series først eller? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Nei. Den har jeg ikke sett. Kanskje gå tilbake å se den før jeg går videre? Den er jo relativt kort. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 (endret) Har det tenkt til å bryte ut borgerkrig i Frankrike, eller hva er greia?* Endret 15. juli 2016 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Har klart å få en liten rift i strenger på penis som sprekker opp hver gang jeg puler. Ikke veldig ille, men kommer litt blod. Dama dro bort i 6 dager, og jeg tenkte at det måtte da være lenge nok til å bli helbredet, men hun kom hjem i dag, og det samme skjedde igjen. Irriterende! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2016 Føler med deg. Røyk strengen selv en gang. Gi den minst mulig med mekanisk slitasje og vask forsiktig med intimsåpe en eller to ganger om dagen. Går nok over om ikke så lenge. Irriterende når det står på da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå