Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Eg er i den klubben som har sett produktet av pessi sitt arbeid

In other news har ein kompis med langt meir greie på punk enn meg vist meg førsteplata til Blink-182, og det er langt betre enn eg trudde dei var i stand til.

Endret av Teitgutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ei venninne som har mast noe så jævlig om at jeg MÅ bli med ut på lørdag. Sånn type masing hver dag og flere ganger for dagen. Sa ja idag, og så kom hun med en lekse om hvor forferdelig jeg blir på fylla. Hvorfor ialledager skal hun på død og liv ha meg med ut om jeg er så grusom?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Eg er i den klubben som har sett produktet av pessi sitt arbeid

In other news har ein kompis med langt meir greie på punk enn meg vist meg førsteplata til Blink-182, og det er langt betre enn eg trudde dei var i stand til.

Hahaha vent litt, hva snakker vi om

Lenke til kommentar

Har ei venninne som har mast noe så jævlig om at jeg MÅ bli med ut på lørdag. Sånn type masing hver dag og flere ganger for dagen. Sa ja idag, og så kom hun med en lekse om hvor forferdelig jeg blir på fylla. Hvorfor ialledager skal hun på død og liv ha meg med ut om jeg er så grusom?

Det er jo mulig å ta en tur uten å havne på sveiseblindfylla. Sånn i teorien, ihvertfall :p

Skal selv ut i morgen, første gang på stedet jeg ble slått ned på for seks år siden. Prøve å holde promilla en smule lavere denne gangen :----D

Lenke til kommentar

Det er jo mulig å ta en tur uten å havne på sveiseblindfylla. Sånn i teorien, ihvertfall :p

Skal selv ut i morgen, første gang på stedet jeg ble slått ned på for seks år siden. Prøve å holde promilla en smule lavere denne gangen :----D

Helt klart. Jeg er selv klar over at jeg må skjerpe meg om jeg skal drive å gå ut. Men jeg hsr vært ute med henne 2 ganger i år, og ingen av gangene var jeg spesielt ute. Bortsett fra den gangen vi krangla, men da var nå hun like teit som meg.

Hun elsker å leke perfekt og stemple meg som dårlig.

Lenke til kommentar

Jeg jobber på sykehjem forresten før tankene deres begynner å spinne

Beklager så mye at jeg kanskje medvirket til at du følte deg presset til å si det.

Det var ikke meningen.

Det høres bra ut det, men det kan sikkert være hardt. Har slekninger som jobber på sykehjem som jeg vet gjør harde tak. 

Men det er sikkert forskjellige ting man gjør. (Obs. du trenger ikke forklare mer hva du gjør, sorry igjen)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg jobber på sykehjem forresten før tankene deres begynner å spinne

Beklager så mye at jeg kanskje medvirket til at du følte deg presset til å si det.

Det var ikke meningen.

Det høres bra ut det, men det kan sikkert være hardt. Har slekninger som jobber på sykehjem som jeg vet gjør harde tak.

Men det er sikkert forskjellige ting man gjør. (Obs. du trenger ikke forklare mer hva du gjør, sorry igjen)

Ta det med ro :) Du trenger ikke å unnskylde deg for alt du sier, som oftest er det ingenting å unnskylde seg for! Følte meg ikke presset, men ville bare forsikre folk om at jeg ikke driver med andre mer omdiskuterte(??) greier :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...