Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Idag er en sånn dag jeg er evig takknemlig for at sminke finnes altså

Harde dager på stranda?
Hahah nei, more like harde dager på jobb
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Hvorfor går du på medisiner mot det da?

Semirelevant: Alt dette pratet om aids and shit:

Husk dong!

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Les igjen så ser dere at jeg gikk på, ikke går på medisiner. Og at jeg kun gikk på de i en mnd. Det var for at jeg stakk meg på en sprøytespiss. Er vel 5 år siden. Er nok ikke HIV positiv.

Men det kom sikkert ikke klart nok frem, så jeg tar den missforståelsen på min egen kappe

Endret av Overmoden2.0
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ferrarien så rå ut. Ellers liker jeg bare Star Wars lego stort sett. bygde en star destroyer for noe år siden som har blitt liggende i deler i et skap siden. Har ikke plass til store legomodeller desverre..men det var artig å bruke et døgn på å bygge den hvertfall.

Nå har jeg begynt å samle på de store figurene. Har 3 allerede, Darth Vader, Stormtrooper og General Grevious. Kikker hele tiden innom Brio og andre lekebutikker etter tilbud. Desverre er det nesten aldri tilbud på Star Wars lego :/

Min største hobby er Gundam plastmodell kits nå. 

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Det var til Pessi.. Fine piker burde ikke presses til hardt arbeid. tabu mener jeg.

Men overmoden, det var trist at du ble smittet av HIV. Håper det går bra.[/

Pass deg nå før du får feminister på nakken!!! Ikke undervurder min evene til å jobbe hardt. Ps det er ikke snakk om hardt arbeid

Lenke til kommentar

Skjønner. Tenker "hardt arbeid" er sånn som å grave i grøfter eller lempe på 50kg sekker jeg. Men det er vel flere former for 'hardt arbeid'. ..

Ps det er ikke snakk om hardt arbeid

Det er bra

Neida jeg tviler ikke i det hele taget at du kan jobbe hardt, sånn sett.

(Beklager igjen litt misforståelser her)

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Ferrarien så rå ut. Ellers liker jeg bare Star Wars lego stort sett. bygde en star destroyer for noe år siden som har blitt liggende i deler i et skap siden. Har ikke plass til store legomodeller desverre..men det var artig å bruke et døgn på å bygge den hvertfall.

Nå har jeg begynt å samle på de store figurene. Har 3 allerede, Darth Vader, Stormtrooper og General Grevious. Kikker hele tiden innom Brio og andre lekebutikker etter tilbud. Desverre er det nesten aldri tilbud på Star Wars lego :/

Min største hobby er Gundam plastmodell kits nå. 

http://www.lekekassen.no/lego/star-wars/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...