JoseCuervo Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 https://www.youtube.com/watch?v=e5UeCLiP84o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Idag er en sånn dag jeg er evig takknemlig for at sminke finnes altsåHarde dager på stranda?Hahah nei, more like harde dager på jobb Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Burde ikke være lov. Ikke skad deg hvertfall. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Burde ikke være lov. Ikke skad deg hvertfall. Hvem? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Burde ikke være lov å ha en hard dag på jobb? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Det var til Pessi.. Fine piker burde ikke presses til hardt arbeid. tabu mener jeg.Men overmoden, det var trist at du ble smittet av HIV. Håper det går bra. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 (endret) Hvorfor går du på medisiner mot det da? Semirelevant: Alt dette pratet om aids and shit: Husk dong! Endret 13. juli 2016 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Ja det var det jeg også leste, at hun gikk på medisiner for det. Da tolket jeg det som hun erkjennet at hun hadde fått det likevel.ok sorry jeg misforsto kanskje. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Hvorfor gikk du på medisin mot HIV uten at du har det? Har legen noen hemmeligheter? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 (endret) Les igjen så ser dere at jeg gikk på, ikke går på medisiner. Og at jeg kun gikk på de i en mnd. Det var for at jeg stakk meg på en sprøytespiss. Er vel 5 år siden. Er nok ikke HIV positiv. Men det kom sikkert ikke klart nok frem, så jeg tar den missforståelsen på min egen kappe Endret 13. juli 2016 av Overmoden2.0 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Tips til noen gode podcaster? Uansett tema. True Capitalist Radio. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Håper du trår på de i mørket. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 (endret) Ferrarien så rå ut. Ellers liker jeg bare Star Wars lego stort sett. bygde en star destroyer for noe år siden som har blitt liggende i deler i et skap siden. Har ikke plass til store legomodeller desverre..men det var artig å bruke et døgn på å bygge den hvertfall. Nå har jeg begynt å samle på de store figurene. Har 3 allerede, Darth Vader, Stormtrooper og General Grevious. Kikker hele tiden innom Brio og andre lekebutikker etter tilbud. Desverre er det nesten aldri tilbud på Star Wars lego :/ Min største hobby er Gundam plastmodell kits nå. Endret 13. juli 2016 av Bytex Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Star detroyter går vel for 1300 dollaroos. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Det var til Pessi.. Fine piker burde ikke presses til hardt arbeid. tabu mener jeg. Men overmoden, det var trist at du ble smittet av HIV. Håper det går bra.[/ Pass deg nå før du får feminister på nakken!!! Ikke undervurder min evene til å jobbe hardt. Ps det er ikke snakk om hardt arbeid Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 (endret) Skjønner. Tenker "hardt arbeid" er sånn som å grave i grøfter eller lempe på 50kg sekker jeg. Men det er vel flere former for 'hardt arbeid'. .. Ps det er ikke snakk om hardt arbeid Det er bra Neida jeg tviler ikke i det hele taget at du kan jobbe hardt, sånn sett. (Beklager igjen litt misforståelser her) Endret 13. juli 2016 av Delvis Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Ferrarien så rå ut. Ellers liker jeg bare Star Wars lego stort sett. bygde en star destroyer for noe år siden som har blitt liggende i deler i et skap siden. Har ikke plass til store legomodeller desverre..men det var artig å bruke et døgn på å bygge den hvertfall. Nå har jeg begynt å samle på de store figurene. Har 3 allerede, Darth Vader, Stormtrooper og General Grevious. Kikker hele tiden innom Brio og andre lekebutikker etter tilbud. Desverre er det nesten aldri tilbud på Star Wars lego :/ Min største hobby er Gundam plastmodell kits nå. http://www.lekekassen.no/lego/star-wars/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå