Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reist i fire timer i dag fra klokka 7, vært sosial og hjulpet noen i familien med vasking. Tok storhandelen i dag og traska de 4km hjem fra butikken. Da gikk det i bæring og utpakking inntil nå. Var helt død i kroppen. Satt opp den stasjonære pcen og høyttalerne. Tenkte at nå skille jeg kose med med civilization V og noen podcaster. Men neida, blåskjerm var heller det pcen ville vise. Så da vil hele kvelden gå til feilsøking.

Hater verden.

Lenke til kommentar

Hadde HIV vært sååååå smittsomt så hadde jeg kanskje droppa daten.

Jeg blei faktisk smitta bare av at noen skreiv på Internett at de hadde det. Det smitter lettere enn du skulle tro!

Nå har jeg tredd kondom på nettverkskontakten så ingen virus slipper gjennom.

• Liker 4
Lenke til kommentar

HIV?

Det var noe de kalte Aids en gang, og HIV er en smitte som har med det. Er ikke sikker hvordan det funker, men det var stor sak

før i tiden at det smittet mellom..sånne(menn altså) og blod visst og. Det var forbudt bla a med blod på fotballkamper.

Det kunne bli en epidemi, men har ikke hørt særlig om det siste åra. Antar de har fått mer eller mindre control med det.

Lenke til kommentar

HIV?

Det var noe de kalte Aids en gang, og HIV er en smitte som har med det. Er ikke sikker hvordan det funker, men det var stor sak

før i tiden at det smittet mellom..sånne(menn altså) og blod visst og. Det var forbudt bla a med blod på fotballkamper.

Det kunne bli en epidemi, men har ikke hørt særlig om det siste åra. Antar de har fått mer eller mindre control med det.

HIV er virus. Human ettellerannet Virus. AIDS er sykdommen du får om viruset ikke holdes i sjakk.Det finnes ikke noen kur mot HIV. Man kan holde virusnivået lavt med riktig medisinering, men den er dyr og har mange bivirkninger. I tillegg har man den samme problemstillingen som ved antibiotika; viruset utvikler immunitet etterhvert.

Siden medisinene er så dyre dør folk i millioner på verdensbasis. I enkelte afrikanske land er over halve befolkningen smitta.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...