Bytex Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Jeg liker betalings-linken deres..FÅ UMIDDELBAR TILGANG Til alle damene eller? Endret 9. juli 2016 av Bytex Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 (endret) Ahh <3 Endret 9. juli 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Pokeymans Go er utsatt for å fikse massive serverproblemer. Ikke noe god ide å tvinge seg online med APK fil med andre ord. Blir ikke noe bedre serveropplevelse av det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Ikke overrasket, ut fra jeg har lest. Bare å smøre seg med tålmodighet. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Hvorfor klarer ikke nsb å legge inn noen ekstra avganger på utsatte strekninger under fellesferien, begynner bli tåpelig når "alle" de fire togene iløpet av to dager er utsolgt to dager i forveien. Kostet ikke mye mer å fly strekningen jeg skulle men synes det er tåpelig likevel. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Hvorfor klarer ikke nsb å legge inn noen ekstra avganger på utsatte strekninger under fellesferien, begynner bli tåpelig når "alle" de fire togene iløpet av to dager er utsolgt to dager i forveien. Kostet ikke mye mer å fly strekningen jeg skulle men synes det er tåpelig likevel. Det kjører da i det minste. Har tog->buss->tog til og fra jobb nå. I tre uker til. Dritt. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 (endret) Det kjører da i det minste. Har tog->buss->tog til og fra jobb nå. I tre uker til. Dritt. Blir bare så oppgitt, hva er vitsen med kollektivtrafikk når det ikke fungerer. Det ble det en times venting på en flyplass og en 1.5 timer lang flytur for 800,- ekstra, noe som egentlig var verdt det da alternativet var seks timer på tog. For min del hadde dørterskelen for å flytte på meg blitt adskillig lavere hadde det gått kjappere tog og oftere. For ikke å snakke om hvor mye livsfarlige østeuropeiske lastebiler vi hadde sluppet på veiene. 180kmh+ tog mellom Oslo og Tromsø, hvorfor ikke? Endret 9. juli 2016 av Primer4 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Nå skyldes de ukelange periodene med buss for tog på sommeren av arbeid på sporet, nettopp for å kunne øke kapasiteten og kutte ned på reisetiden. Men etterslepet på jernbanen er enormt. Synes Norge burde kaste seg hodestups inn i fremtiden med massive investeringer i Hyperloop og lignende prosjekter. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Nå skyldes de ukelange periodene med buss for tog på sommeren av arbeid på sporet, nettopp for å kunne øke kapasiteten og kutte ned på reisetiden. Men etterslepet på jernbanen er enormt. Synes Norge burde kaste seg hodestups inn i fremtiden med massive investeringer i Hyperloop og lignende prosjekter. Hyperloop langs hele norge hadde vært sinnsykt, 1-1,5 timer mellom tromsø - oslo Når det er sagt ville jeg ventet med å kaste seg hodestups inn i det prosjektet før noen andre har bygd en fungerende linje først For ikke å snakke om standarden skinnene og banen generelt må holde for å kunne ha tog som går opp mot og forbi 300 km/h Som igjen er veldig utfordrende i norsk klima/natur. Er massivt nok prosjekt å få igang noen linjer som går opp mot 200 km/h (Tenker da først og fremst Oslo-Sørlandet-Stavanger-Bergen, Oslo-Bergen og Oslo-Trondheim-Tromsø) Artig og tenke på hvordan det hadde vært med avganger hver time på bergensbanen, og det å være fremme på to timer. Hadde krympet landet betraktelig i alle retninger. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Det skjer saker og ting i Oslo: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/charter-baat-sank-ved-nesoddtangen/a/23736197/ 156 mennesker evakuert. Jeg så Susperia på den båten for noen år siden. Og nå er den borte. Håper det var en teknisk svikt, og ikke kapteinen som var så full at h*n ikke så Nesoddlandet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) Verdens kuleste wrestler Endret 10. juli 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Tips til noen gode podcaster? Uansett tema. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Tips til noen gode podcaster? Uansett tema.Radioresepsjonen og Befolkningen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Tips til noen gode podcaster? Uansett tema. Småmorsomme; Nerdist Michael rapaport stereo podcast Smarte: Radiolab Freakonomics Enquiring minds Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Planet Money - Underholdning/økonomi This American Life - Underholdning/anekdoter The Moth - Sanne historier, fortalt i "open mic"-stil 99% Invisible - Design og arkitektur WTF with Marc Maron - Intervjuer StarTalk - Astronomi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Noen tips mot hodepine og svimmelhet? Har spist og drukket, dusjet, vært ute, sovet natten gjennom osv. Til og med holdt meg unna skjermer i en times tid uten at det hjalp. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Hold deg unna skjermer i et år. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Bli bannet fra forumet 2 måneder Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) Meh, fiksa seg visst. Tilbragt tre timer ute, gått noen km tur, sløva i solsteika en halvtime, stått ved fjorden og blåst halvt ihjel, kjørt rundt på Orkanger … Kom hjem for et kvarter siden, fortsatt hodepine. Satte meg på rommet, slo på air condition-en, og spiste en lollipop. Hodepinen forsvant. Go figure. e: Hjelper heller ikke med ban her, siden jeg stort sett bruker tida mi på Something Awful. Endret 10. juli 2016 av Datasmurf Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Noen som vet en side der jeg kan motta SMS online? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå