Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Hei, har sovet i 18 timer

Digg det da :D

Tror ikke så mange her vet hva det betyr B-real

"Hva er nå detta ingress greiene ånei må gå" *forte seg og uninstalle appen*

Nei jeg ser mange har samme greia til Pokemon Go...

"HÆ? Må man bevege seg utendørs? Fuck no...*avinstallere*"

Håper det ikke pissregner imorgen, tenkte meg inn til Oslo og ha "mission day" for meg selv. Er 100 missions som er nærmest en gold til for å nå lvl 10. trenger 63, det går vel å gjøre på en formiddag/ettermiddag? Mangler bare 200k AP og en gold. Alt annet virker milevis unna. Her i Drammen har jeg gjort alt jeg kan gjøre av missions.

Også letter å fullføre missions som innebærer capture/link siden det ikke er åttere overalt i Oslo.

Yr sier 23 grader og sol, storm sier 21 grader og regn :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I serien "Låter eg gong på gong gjenoppdagar og synest er kjempetøff":

Kim Carnes - Bette Davis Eyes. Den skal spelast på fest i helga.

In other news: Min partner in music har flytta heim til heimlandet, så i aften skal vi endeleg spele i same rom igjen.

Lenke til kommentar

Håper det er mulig å reise tilbake i tid.

Se for dere følgende:

Du har lyst på pizza. Når du trykker på appen på telefonen for å bestille en pizza, så dukker den umiddelbart opp på døren. Appen reiste nemlig tilbake i tid å bestille pizzaen en time før du hadde lyst på pizza, og den dukker opp på døren din i det samme øyelikket som du bestiller den.

Det er den beste praktiske applikasjonen av tidsreiser jeg kan tenke meg. :p

Lenke til kommentar

Man skal ligge i sofaen med den ene hånda i buksa og den andre rundt fjernkontrollen, smuler rundt kjeften, en skitten T-skjorte, et tomt blikk og zappe seg gjennom alt av kanaler om og om og om igjen. Det er det man skal med TV. Det er meditasjon. 

Lenke til kommentar

Jeg sa opp abonnementet mitt i 2006, og har aldri sett tilbake. Hva skal man med TV når norges eneste sebare kanal (NRK) ligger gratis på nettet?

Ja er langt påvei enig med deg. Hadde jeg ikke brydd meg om sport hadde jeg gjort samme. Må nesten ha viasat, Max og de greiene der.

Lenke til kommentar

Nei jeg bare browser gjennom kanalguiden og ender stort sett på BBC Brit likevel (top gear eller QI). Men jeg kan bruke mye tid bare på å browse kanaler ja.

Syns det er litt morsomt når jeg er hjemme hos foreldrene mine og de skal se BÅDE nyhetene på NRK kl 19 og TV2 kl 21. Selv om det er akkurat de samme nyhetene nesten. "Sett over på enern!"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Der har du meg. Panel-show (QI, pointless, never mind the buzzcocks, brille etc) og korte serier som Top gear.

Eller dyredokumentarer av typen River Monsters der en fyr reiser inn i jungel/skog for å finne et spesiellt dyr "alle" sier er kjempefarlig.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det går mye greit på NatGeo Wild og Travel Channel. Passe korte serier på 20-30 minutter episoder og ingenting drama eller sånt  så man venter på neste episode. En barsk fyr reiser inn i amazonas for å finne en mytisk monsterfisk gamlingene i landsbyene sier spiser mennesker i live, f.eks så følger vi med mens han er ute og fisker og prater med folk og eventuellt sirkler seg inn på hva slags fiskeart/slange det er.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...