L4r5 Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Akkurat som resten av året? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) nei da må jeg jo jobbe også. Ferie er me-time. Endret 7. juli 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Btw overmoden, det er masse snakk om at folk som spiller pokemon go ulovlig med apk fil får kontoen bannet. Ikke verdt det vel? Var ikke jeg klar over Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Tilbake fra ferie. Har det skjedd noe spennende her? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort uten familie. Jeg liker å dulle med mitt, men jeg liker også å ha noen som alltid vil være glad i meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Btw overmoden, det er masse snakk om at folk som spiller pokemon go ulovlig med apk fil får kontoen bannet. Ikke verdt det vel? Var ikke jeg klar over De har ikke gjort noe enda men det er mye murring på reddit og slikt om at det er ulovlig å spille med APK fil fordi de ikke kan gi produktsupport i land spillet ikke er klart for enda. Pluss at dere belaster serverene til landene som allerede er inkludert, og de sliter visst nok med forbindelsen som det er. Trenger ikke tusenvis av "ulovlige" spillere også. Jeg skal vente til det rulles ut her også. Gidder ikke risikere en ban. http://www.eurogamer.net/articles/2016-07-07-pokemon-go-users-deleting-app-after-ban-rumour-begins Endret 7. juli 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Sommeren handler om å ha en liten båt, og all friheten i verden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Sommeren handler om å trekke gardinene godt foran vinduet og game dagen lang, og gå en lang kveldstur etter sola er forsvunnet og det er værende utendørs igjen. Endret 7. juli 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Hva gjør du om vinteren? Står uten leilighet neste uke. Ingen utleiere svarer på mail. Krise. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Jeg har hvertfall leilighet om vinteren, i motsetning til deg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 The question still stands. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Jeg liker meg også best innendørs. Har aldri skjønt argumentet om at man må være ute når det "er så fint vær". Sommeren er et evig langt mas om å komme seg ut å gjøre noe. Er da like kjedelig ute på sommeren, som når det er vinter? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Jeg har hvertfall leilighet om vinteren, i motsetning til deg Om jeg traff et sårt punkt, så var ikke det meningen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Btw overmoden, det er masse snakk om at folk som spiller pokemon go ulovlig med apk fil får kontoen bannet. Ikke verdt det vel?NIA er dårlig på servere, jesus christ, se under Anomaly eller et BAF for eksempel og de tryner som oftest. BAN? Er vel heller tvilsomt for å si det slik. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Btw overmoden, det er masse snakk om at folk som spiller pokemon go ulovlig med apk fil får kontoen bannet. Ikke verdt det vel?NIA er dårlig på servere, jesus christ, se under Anomaly eller et BAF for eksempel og de tryner som oftest. BAN? Er vel heller tvilsomt for å si det slik. Speaking of Niantic: Kveldens aktivitet. SATAN so morro! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Hei, har sovet i 18 timer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Tror ikke så mange her vet hva det betyr B-real "Hva er nå detta ingress greiene ånei må gå" *forte seg og uninstalle appen* Endret 8. juli 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Huhei, i dag er det 20 år siden Spice Girls slapp "Wannabe" i Storbritannia. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Hei, har sovet i 18 timer Digg det da Tror ikke så mange her vet hva det betyr B-real "Hva er nå detta ingress greiene ånei må gå" *forte seg og uninstalle appen* Nei jeg ser mange har samme greia til Pokemon Go... "HÆ? Må man bevege seg utendørs? Fuck no...*avinstallere*" Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Det var tider, det. Krydderjentene var jentene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå