Delvis Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 King oscar Kippers med kokte poter og gullerøtter, det var ikke dumt det. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Sitter å snakker med en fyr jeg kom over på happn. Jeg har blåveis for jeg trynte på fylla, jeg må roe ned drikkingen for jeg gjør så mye dumt på fylla osv. Blir ganske overaske det blir noe date på meg. "haha. Still not sure whether you sound like fun or sound like trouble" Jeg bare tenker "åh du skulle bare visst" Endret 4. juli 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
PopcornFest Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Så Independence Day 2 på kino i går! Var innmari godt med popcorn til! Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Så Independence Day 2 på kino i går! Var innmari godt med popcorn til! Jeg gleder meg til august og Star Trek jeg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 "haha. Still not sure whether you sound like fun or sound like trouble"Definitely trouble. 4 Lenke til kommentar
PopcornFest Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Beslekta tematikk som blir tatt opp i filmene! Go go space ace! Romfilmer er så kule! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Så Independence Day 2 på kino i går! Var innmari godt med popcorn til! Likte den altså? Syns det var stor skuff, men skal da se den engang til. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 "haha. Still not sure whether you sound like fun or sound like trouble"Definitely trouble. Ja, er vel igrunn ikke noen tvil om det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Independence Day 2 var rævabæsj-kjøttkake. Lenke til kommentar
PopcornFest Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Likte den altså? Syns det var stor skuff, men skal da se den engang til. Storkosa meg! Litt awkward phasing til tider, men likte actionen! Og jeg har en greie for Jeff Goldblum. Endret 4. juli 2016 av PopcornFest Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Det har jeg også. https://www.facebook.com/TheSamePhotoofJeffGoldblumEveryday/?ref=all_category_pyml_rhc Men det var ikke nok til å redde denne filmen. Lenke til kommentar
PopcornFest Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Kjærlighet gjør blind, I suppose. Nå må jeg bare knaske Wait Mate til de bestemmer seg for å lage en Independence Day 3! Endret 4. juli 2016 av PopcornFest Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Jeg får skryt over engelsken min. Sier bare takk jeg og dropper å si at jeg skriver bare første bokstav så tar tlf seg av resten. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Før snakket jeg nesten feilfritt US English, nå snakker jeg med pinoy-aksent. Flaut. Må lære dama norsk så jeg ikke blir skadet for livet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Skurupu hva tror du om dutarte? Han virker litt spesiell..drepe drepe drepe.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 Han har vel tidligere gitt uttrykk for at fyren er en gal noldus. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Fikk ikke med meg svaret sist jeg spurte..for langt baki tråden. Han virker litt som Trump x100 Endret 4. juli 2016 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Op meg virker han som en ærlig Trump. Slik Trump hadde vært om han sa alt han egentlig mente og ikke det som er igjen etter at teamet hans har sensurert talen hans ned med 90%. Endret 4. juli 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Listen er lang over idiotiske ting han finner på. Her er noen eksempler: Portforbud for alle under 18 år etter klokken 22. Skuddpremie på narkolangere. Trebarns-politikk, en variant av Kinas tidligere ettbarns-politikk. Arrestasjonskvote for politiet. Hvert distrikt må arrestere så-så mange hver dag. Dødstraff for narkotikasmugling, voldtekt, ran, og drap. Stort sett så elsker befolkningen han. Det er så mye trøbbel her nede at de ser på han som en reddende engel. Alle presidenter før han har vært medlem av en politisk elite. Han er "en av folket". Jeg lever i en "bubble world", som kjæresten min så fint kaller det, så jeg ser ikke all elendigheten. Kanskje jeg hadde tenkt annerledes om jeg var i deres situasjon. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Det er jo sant at du lever i en boble, du får lønn fra Norge og bor i en segregert plass med masse security rundt. Litt som at Hollywood-rikingene i California ikke slo av sine vanningsanlegg selv om det ble sperret for alle andre. Det var liksom ikke deres problem, selv om hele området rundt huset var ørken. Endret 4. juli 2016 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå