Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Utrolig at dem sveiser her i Paris rundt kl 05 , hadde blitt et ramaskrik i Norge :p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hah, tenkte jeg skulle ta meg en spontantur til storbrittania 

Kjøpte billetten mandag, sto på siden til reisebyrået at det var anbefalt at jeg oppga passinformasjon for at det skulle gå kjappere på flyplassen, lørdag klikket jeg meg inn på billetten hos norwegian og blir møtt av dette, (ga fra meg passinformasjon men 50 timer ish før avreise)

På grunn av sikkerhetsbestemmelser må obligatorisk passinformasjon gis minst 72 time® før avgang på reiser til Storbritannia.[/size]

Hva tror dere skjer?, ser jeg kan allerede sjekke inn via internet. 

Synes det er tøvete, jeg har jo pass, gyldig pass og greier, trodde virkelig ikke det var så mye styr å reise litt innom nabolandene.

UK er ikke Schengen.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Gjorde akkurat et eksperiment.

Logget på chat.eros.no med nicket ".Anette19kåt". I løpet av ett minutt hadde jeg 11 private samtaler.

Dere jenter veit ikke hvor priviligerte dere er.

Det er ganske slitsom om man prøver å ha en samtale i fellesen( som oftest på nakenprat tho :S ) og man blir bombandert av meldinger. Spesielt om man har på cam. Meeeen altså, må innrømme at jeg liker oppmerksomheten da.
Lenke til kommentar

Husker en strippefilm av meg ble lagt ut på nakenprat uten mitt samtykke når jeg var 16, sendte mail til nakenprat og tragisk nok syns jeg det var så stort at det sto "modellen ville ikke bla bla bla" modellen liksom.

Dette er en sånn typisk pinlig hendelse som hjernen min plutselig kan begynne å tenke på og så blir jeg flau.

Lenke til kommentar

Husker en strippefilm av meg ble lagt ut på nakenprat uten mitt samtykke når jeg var 16, sendte mail til nakenprat og tragisk nok syns jeg det var så stort at det sto "modellen ville ikke bla bla bla" modellen liksom.

Dette er en sånn typisk pinlig hendelse som hjernen min plutselig kan begynne å tenke på og så blir jeg flau.

Del den gjerne her og :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Du vet du kan skru av PM på nakenprat, sant?

Jaa, men av og til vil jeg noen skal snakke med meg :S men de fleste her har nok skjønt at jeg er glad i oppmerksomhet da, så skal ikke legge skjul på det.

Lenke til kommentar

Hah, tenkte jeg skulle ta meg en spontantur til storbrittania

Kjøpte billetten mandag, sto på siden til reisebyrået at det var anbefalt at jeg oppga passinformasjon for at det skulle gå kjappere på flyplassen, lørdag klikket jeg meg inn på billetten hos norwegian og blir møtt av dette, (ga fra meg passinformasjon men 50 timer ish før avreise)

På grunn av sikkerhetsbestemmelser må obligatorisk passinformasjon gis minst 72 time® før avgang på reiser til Storbritannia.[/size]

Hva tror dere skjer?, ser jeg kan allerede sjekke inn via internet.

Synes det er tøvete, jeg har jo pass, gyldig pass og greier, trodde virkelig ikke det var så mye styr å reise litt innom nabolandene.

UK er ikke Schengen.

Tomato potato

Lenke til kommentar

Happy aphelion!

Akkurat nå, klokka 1824, er Jorda så langt unna Sola som den kommer til å være i år. Avstanden fra jordas senter til solas senter er nå 152 103 775 km. Ved perihelion i januar vil vi være over 5 millioner kilometer nærmere.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...