Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skurupu: Han Duterte-fyren høres jo ut som Trump på speed. Drepe ditt og drepe datt. Hvordan har dere det der borte nå? Er han så loco at dere begynner å vurdere å flytte til Norge?

Ja, det er flere her som vurderer å dra hjem nå. Han ødelegger det som gjorde Manila morsomt, nemlig at vi kan gjøre hva faen vi vil.

Nå er det snakk om å stenge barer til et fast tidspunkt i stedet for at de er åpne 24/7. Det er portforbud for alle under 18, etter klokken 22:00. Og alle dop-langerne skjelver i buksene, noe som presser opp prisene.

Lenke til kommentar

Meg? Sagt hva? "hei, det er så og si klin umulig for deg å få meg til å komme, men la oss ha sex selvom"

Synes det er dårlig gjort. Å fake. Er som å lyve om og om igjen.
Vi drar alle en hvit løgn
Leste hva du skrev i etterkant. Trodde du gjorde dette i faste forhold, hele tiden. Sa er situasjonen annerledes.
Lenke til kommentar

Meg? Sagt hva? "hei, det er så og si klin umulig for deg å få meg til å komme, men la oss ha sex selvom"

Synes det er dårlig gjort. Å fake. Er som å lyve om og om igjen.
Vi drar alle en hvit løgn
Leste hva du skrev i etterkant. Trodde du gjorde dette i faste forhold, hele tiden. Sa er situasjonen annerledes.

Bra :)

Lenke til kommentar

Jeg satt og flippa rundt på TV og fant ut jeg skulle gå ut en tur mens kampen varte for å slippe unna alt maset på TV. Også kommer jeg ned i sentrum og der er faen med alle pubbene utstyr med flatskjerm og masse folk som sitter og roper og bærer seg. Slapp ikke unna nei...var jo verre der enn hjemme.

Lenke til kommentar

Hah, tenkte jeg skulle ta meg en spontantur til storbrittania 

Kjøpte billetten mandag, sto på siden til reisebyrået at det var anbefalt at jeg oppga passinformasjon for at det skulle gå kjappere på flyplassen, lørdag klikket jeg meg inn på billetten hos norwegian og blir møtt av dette, (ga fra meg passinformasjon men 50 timer ish før avreise)

På grunn av sikkerhetsbestemmelser må obligatorisk passinformasjon gis minst 72 time® før avgang på reiser til Storbritannia.

Hva tror dere skjer?, ser jeg kan allerede sjekke inn via internet. 

Synes det er tøvete, jeg har jo pass, gyldig pass og greier, trodde virkelig ikke det var så mye styr å reise litt innom nabolandene.

Endret av Primer4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser sas er villige til å selge biltetter både til idag, imorgen og til i overimorgen. 

Regner med det blir å gå bra :)

Vetafaen hva jeg skal gjøre 5 dager i london, 

Annet enn å kjøpe ett par klokker, noen par sneakers og annet rask.

Spise mye mat

Skli ned verdens høyeste sklie

orbit.jpg

Blir sikkert å trene endel og

Sove 10 timer i døgnet. 

kanskje kikke på noe historiske greier og dra på museum

Ta meg en tur ut på byen, om så bare for å sammenligne fulle briter kontra fulle nordlendinger. 

Får sikkert fylt opp dagene :)

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...