Overmoden2.0 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg bare nyeter det som er deiligst og så holder jeg kjeft om resten. Mindre snakk og han slipper å føle seg utilstrekkelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Ser ikke helt problemet jeg kan jo være godt selvom man ikke kommer liksom Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Ja, det er det så absolutt. I ett seriøst forhold så snakkes dette jo om. Jeg er teit, men ikke SÅ teit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 Gjorde akkurat et eksperiment. Logget på chat.eros.no med nicket ".Anette19kåt". I løpet av ett minutt hadde jeg 11 private samtaler. Dere jenter veit ikke hvor priviligerte dere er. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Skurupu: Han Duterte-fyren høres jo ut som Trump på speed. Drepe ditt og drepe datt. Hvordan har dere det der borte nå? Er han så loco at dere begynner å vurdere å flytte til Norge? Ja, det er flere her som vurderer å dra hjem nå. Han ødelegger det som gjorde Manila morsomt, nemlig at vi kan gjøre hva faen vi vil. Nå er det snakk om å stenge barer til et fast tidspunkt i stedet for at de er åpne 24/7. Det er portforbud for alle under 18, etter klokken 22:00. Og alle dop-langerne skjelver i buksene, noe som presser opp prisene. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Gjorde akkurat et eksperiment. Logget på chat.eros.no med nicket ".Anette19kåt". I løpet av ett minutt hadde jeg 11 private samtaler. Dere jenter veit ikke hvor priviligerte dere er. Men likevel ligger jeg her ensom. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) Men likevel ligger jeg her ensom.1: logga du på eros? 2: PRøver du å friste meg? Endret 3. juli 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Meg? Sagt hva? "hei, det er så og si klin umulig for deg å få meg til å komme, men la oss ha sex selvom"Synes det er dårlig gjort. Å fake. Er som å lyve om og om igjen. 2 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Meg? Sagt hva? "hei, det er så og si klin umulig for deg å få meg til å komme, men la oss ha sex selvom"Synes det er dårlig gjort. Å fake. Er som å lyve om og om igjen. Vi drar alle en hvit løgn Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) Trodde i ett lite øyeblikk det lå en chipspose i sofaen så da gikk jo hånden automatisk inn i posen da. Vel, det var apotekposen og jeg fant en boks vival. Bedre enn chips. Endret 3. juli 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 Spar litt til meg da. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg kom hjem fra byen etter Island-kampen og finner en halvspist potetgullpose i kjøleskapet. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Meg? Sagt hva? "hei, det er så og si klin umulig for deg å få meg til å komme, men la oss ha sex selvom"Synes det er dårlig gjort. Å fake. Er som å lyve om og om igjen.Vi drar alle en hvit løgnLeste hva du skrev i etterkant. Trodde du gjorde dette i faste forhold, hele tiden. Sa er situasjonen annerledes. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Meg? Sagt hva? "hei, det er så og si klin umulig for deg å få meg til å komme, men la oss ha sex selvom"Synes det er dårlig gjort. Å fake. Er som å lyve om og om igjen.Vi drar alle en hvit løgnLeste hva du skrev i etterkant. Trodde du gjorde dette i faste forhold, hele tiden. Sa er situasjonen annerledes. Bra Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg satt og flippa rundt på TV og fant ut jeg skulle gå ut en tur mens kampen varte for å slippe unna alt maset på TV. Også kommer jeg ned i sentrum og der er faen med alle pubbene utstyr med flatskjerm og masse folk som sitter og roper og bærer seg. Slapp ikke unna nei...var jo verre der enn hjemme. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg er ikke interessert i fotball engang, men Island i EM må jeg bare få med meg. Så bare to kamper dette EM. Island - England og Island - Frankrike. Kjempemorsomt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg prøvde å se på en kamp her om dagen men ble sittende og fikle med ipad og mobilen etter 10 minutter. Det er nok ikke for meg. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) Hah, tenkte jeg skulle ta meg en spontantur til storbrittania Kjøpte billetten mandag, sto på siden til reisebyrået at det var anbefalt at jeg oppga passinformasjon for at det skulle gå kjappere på flyplassen, lørdag klikket jeg meg inn på billetten hos norwegian og blir møtt av dette, (ga fra meg passinformasjon men 50 timer ish før avreise) På grunn av sikkerhetsbestemmelser må obligatorisk passinformasjon gis minst 72 time® før avgang på reiser til Storbritannia. Hva tror dere skjer?, ser jeg kan allerede sjekke inn via internet. Synes det er tøvete, jeg har jo pass, gyldig pass og greier, trodde virkelig ikke det var så mye styr å reise litt innom nabolandene. Endret 3. juli 2016 av Primer4 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) Ser sas er villige til å selge biltetter både til idag, imorgen og til i overimorgen. Regner med det blir å gå bra Vetafaen hva jeg skal gjøre 5 dager i london, Annet enn å kjøpe ett par klokker, noen par sneakers og annet rask. Spise mye mat Skli ned verdens høyeste sklie Blir sikkert å trene endel og Sove 10 timer i døgnet. kanskje kikke på noe historiske greier og dra på museum Ta meg en tur ut på byen, om så bare for å sammenligne fulle briter kontra fulle nordlendinger. Får sikkert fylt opp dagene Endret 3. juli 2016 av Primer4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå