Primer4 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 https://www.youtube.com/watch?v=M4VOUv4U6KM Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Er jeg den eneste som ikke har noen spesielle planer for sommerferien? Føles iallefall sånn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 Du er ikke den eneste, Vi har ikke råd til noen særlige planer. Mulig det blir en liten tur til faren min. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 Urelatert: Jeg passerte akkurat 80 facebook-venner og det slo meg at jeg har vært altfor slepphendt med hvem jeg har lagt til. Sletta alle utenom IRL-folk. Kom ned i 51. Føler fremdeles at det er for mange. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg vurderte å fjerne fattern. Han er nykommer på FB. Han blei med for et par måneder siden. JEg har fått ham til å slutte med sånt som nametest osv., men han oppfører seg fortsatt som en n00b. Pluss han er faren min. Jeg veit ikke om jeg vil fortsette å la verdener kollidere. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Urelatert: Jeg passerte akkurat 80 facebook-venner og det slo meg at jeg har vært altfor slepphendt med hvem jeg har lagt til. Sletta alle utenom IRL-folk. Kom ned i 51. Føler fremdeles at det er for mange. Nå ble jeg trist Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Du er ikke den eneste, Vi har ikke råd til noen særlige planer. Mulig det blir en liten tur til faren min. Har heller ikke råd til en dritt sånn egentlig. Derfor tar jeg meg en tur på fjellet. Togbillett skal jeg klare å harke opp penger til, og mat da, men resten har jeg. Jeg vurderer å kreve penger fra daten, men han hadde ikke vipps så da kan jeg ikke bruke nymotens torpedo. Så da får jeg håpe jeg klarer å fange en fisk eller bjørn så jeg får meg noen proteiner på turen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 Nå ble jeg trist Ikke vær det. JEg kjenner deg ikke personlig. Da kan du heller snakke til meg her på PM eller gi meg snapchaten din. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Nå ble jeg trist Ikke vær det. JEg kjenner deg ikke personlig. Da kan du heller snakke til meg her på PM eller gi meg snapchaten din. Jeg bare faket :* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg bare faket :*Det påstår dere alle. Kvinnfolk! Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Faker nesten alltid. Ikke tull en gang. Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 3. juli 2016 Faker nesten alltid. Ikke tull en gang.Det finnes ikke noe mer idiotisk enn kvinnfolk som faker. Når dere faker så tror vi at vi gjør det godt nok. Så da prøver vi ikke mere. Så si hva vi må gjøre bedre eller be oss dra åt skogen. Men ikke fake og forvent at vi skal bedre oss. /bitter 10 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) Det er helt sant, men når det rett og slett bare ikke funker uansett hva så faker jeg når jeg er sliten. Sex for meg er mye mer enn orgasmen. Den er ikke viktig i det heletatt for meg. Den kan jeg fikse på egenhånd. Så da knuller jeg til jeg ikke gidder mere og avslutter det hele med å la mannen tro han er dyktig. For er jo uansett ikke han sin feil, er min. Tror mannen har det bedre av at jeg faker enn at han gjør alt han kan men jeg kommer ikke uansett hva. Edit: jeg har aldri noen sinne faket for å så klage på at mannen er dårlig i senga. Sånn bortsett fra ONS, men de betyr ikke noe så. Endret 3. juli 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 C2H6O ser ikke ut til å gjøre nytta i kveld. Tror jeg må suplere med denne gamle vennen: Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Stakkars Island; 4-0 til vertene og vi er ikke halvveis engang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Det er helt sant, men når det rett og slett bare ikke funker uansett hva så faker jeg når jeg er sliten. Sex for meg er mye mer enn orgasmen. Den er ikke viktig i det heletatt for meg. Den kan jeg fikse på egenhånd. Så da knuller jeg til jeg ikke gidder mere og avslutter det hele med å la mannen tro han er dyktig. For er jo uansett ikke han sin feil, er min. Tror mannen har det bedre av at jeg faker enn at han gjør alt han kan men jeg kommer ikke uansett hva. Edit: jeg har aldri noen sinne faket for å så klage på at mannen er dårlig i senga. Sånn bortsett fra ONS, men de betyr ikke noe så. Du kan jo eventuelt si at du har problemer med å komme, men at du får glede av det for det om? 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 Har du noengang sagt det til noen som tror på deg? 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Meg? Sagt hva? "hei, det er så og si klin umulig for deg å få meg til å komme, men la oss ha sex selvom" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå