Bytex Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Jeg aner ikke hvem Frøken Pollen er eller hva hun har gjort Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Tsk, tsk. Frøken Pollen slikket bollen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Fikk lyst til å ta opp en gammel hobby tegning, er lenge siden nå Du også? Samme her. Har tenkt på det i årevis men blir aldri. Vet ikke hvem papir og hvordan utstyr man helst skal bruke heller. Klart bare noe papir og blyant eller tusj, før og malerskrin. Det ble masse rabbel men bare tull. Skulle helt tatt et kurs kanskje. Har tegnet litt med brettet da, laget noen avatere og sånt. Men skulle hatt et ordentlig brett også Sånn et der du ser på brettet når du tegner, men de er svindyre. Tror jeg får spare til ett. Bruk tegneblyanter å viskelær det er bedre da man tegner, jeg kjøpte de tegneblyanter her , men ikke gjør som meg da jeg kjøpte viskelær.Ved et uhell kjøpe jeg 20 viskelær, jeg trude jeg kjøpe 1 viskelær da Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Thanks. Hehe det gikk et lite lys opp for meg da jeg så dt, og fant ut jeg hadde noe liggende i en skuff.Blyanter og et par blokker. Ene er oldgammel da, men ingenting er brukt. Ligget der i årevis, vet ikke om det er brukene, men kanskje noe å begynne smått med Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 (endret) Thanks. Hehe det gikk et lite lys opp for meg da jeg så dt, og fant ut jeg hadde noe liggende i en skuff. Blyanter og et par blokker. Ene er oldgammel da, men ingenting er brukt. Ligget der i årevis, vet ikke om det er brukene, men kanskje noe å begynne smått med WP_20160702_18_08_00_Pro.jpg Da må du huske kjøpe viskelær, men ikke så mange som meg. Endret 2. juli 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Tusen takk Eidsiva for å fortsatt ta betalt det samme som når vi fikk 12mb/s som nå med dette... http://www.speedtest.net/my-result/5448609304 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Hva jobber du som? sykepleier?Something like that yes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Pariserne er hjelpsomme, til og med de som ikke kan et spott engelsk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Tusen takk Eidsiva for å fortsatt ta betalt det samme som når vi fikk 12mb/s som nå med dette... http://www.speedtest.net/my-result/5448609304 MSI Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Tsk, tsk. Frøken Pollen slikket bollen. Alf Prøysen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) Skurupu: Han Duterte-fyren høres jo ut som Trump på speed. Drepe ditt og drepe datt. Hvordan har dere det der borte nå? Er han så loco at dere begynner å vurdere å flytte til Norge? Endret 3. juli 2016 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Sitter å vurderer en 4 dagers fottur. Fra Finse til Vassbygdi. Jeg burde jo i teorien være i god nok form til det skulle man tro. Skal/skal ikke? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Er ca 5 mil så ikke den lengste turen sånnsett. Ca 13-14 km dagen. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Men så kommer jeg jo til å gå alene da. Tenk om jeg dør eller noe sånn. Og så blir jeg spist av ville dyr, og ingen får noen gang vite hva som skjedde med meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 Slå av mobil (så du har strøm) og oppdater noen med koordinater et par ganger om dagen så finner de deg. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Om jeg skal begi meg ut på en sånn tur vurderer jeg å kjøpe meg en sånn solcellelader. Jeg tviler det blir mye batteri tap på turen sånnsett, men greit å ha så jeg ikke får helt angst oppi skauen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg går stadig 1-1,5 mil, er ikke i kjempeform. Men det er såklart tyngre å gå i marka enn på asfalt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Er ca 5 mil så ikke den lengste turen sånnsett. Ca 13-14 km dagen.Mennesket er bygd for å greie 130km på en dag. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) Er ca 5 mil så ikke den lengste turen sånnsett. Ca 13-14 km dagen.Mennesket er bygd for å greie 130km på en dag.Å gå er ikke det jeg frykter mest, men det er jo ikke snakk om å gå rett frem og uten bagasje. Å gå med full oppakning har jeg ikke gjort siden militæret, og det er en del år siden Endret 3. juli 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå