Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk lyst til å ta opp en gammel hobby tegning, er lenge siden nå :hm:

Du også? Samme her. Har tenkt på det i årevis men blir aldri. Vet ikke hvem papir og hvordan utstyr man helst skal bruke heller. Klart bare noe papir og blyant eller tusj, før og malerskrin. Det ble masse rabbel men bare tull. Skulle helt tatt et kurs kanskje.

Har tegnet litt med brettet da, laget noen avatere og sånt. Men skulle hatt et ordentlig brett også

Sånn et der du ser på brettet når du tegner, men de er svindyre. Tror jeg får spare til ett.

Bruk tegneblyanter å viskelær det er bedre da man tegner, jeg kjøpte de tegneblyanter her , men ikke gjør som meg da jeg kjøpte viskelær.Ved et uhell kjøpe jeg 20 viskelær, jeg trude jeg kjøpe 1 viskelær da

post-281153-0-37103400-1467474551_thumb.jpg

post-281153-0-06466300-1467474575_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Thanks. Hehe det gikk et lite lys opp for meg da jeg så dt, og fant ut jeg hadde noe liggende i en skuff.
Blyanter og et par blokker. Ene er oldgammel da, men ingenting er brukt. Ligget der i årevis, vet ikke om det er brukene,

men kanskje noe å begynne smått med :rofl:

post-12139-0-73535200-1467476068_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Thanks. Hehe det gikk et lite lys opp for meg da jeg så dt, og fant ut jeg hadde noe liggende i en skuff.

Blyanter og et par blokker. Ene er oldgammel da, men ingenting er brukt. Ligget der i årevis, vet ikke om det er brukene,

men kanskje noe å begynne smått med :rofl:

attachicon.gifWP_20160702_18_08_00_Pro.jpg

Da må du huske kjøpe viskelær, men ikke så mange som meg.   :omg:

post-281153-0-15102000-1467489812_thumb.jpg

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Skurupu: Han Duterte-fyren høres jo ut som Trump på speed. Drepe ditt og drepe datt. Hvordan har dere det der borte nå? Er han så loco at dere begynner å vurdere å flytte til Norge?

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ca 5 mil så ikke den lengste turen sånnsett. Ca 13-14 km dagen.

Mennesket er bygd for å greie 130km på en dag.
Å gå er ikke det jeg frykter mest, men det er jo ikke snakk om å gå rett frem og uten bagasje.

Å gå med full oppakning har jeg ikke gjort siden militæret, og det er en del år siden

Endret av Overmoden2.0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...