Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Finnes det spille film av den flyvende hollender, hva er flyvende hollender.

(Den flygende hollender ellerDødsseileren er et sagn, enlegende, eller en fabel om etspøkelsesskip med en hollandsk skipper som er dømt til å seile hvileløst på «de syv hav» . Skipet sees som regel i stormfullt vær, og varsler død og ulykke.)

https://no.wikipedia.org/wiki/%C2%ABDen_flygende_hollender%C2%BB

Du må lære deg at setninger avsluttes med punktum.

Støttes 

om du absolutt må skrive sånne tekstblokker

og ikke forstår stor/små bokstaver eller tegnsetting 

hadde det vært greit om du klarte å sortere postene dine

sånn at det går an å lese de uten anstrengelse

Jeg er ord blind, å de textblokkene er copyert fra wikipedia, jeg har ikke skrive det du. er ikke lett å være ord blind et helvete ikke se åsen ord skrives.

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ord blind, å de textblokkene er copyert fra wikipedia, jeg har ikke skrive det du. er ikke lett å være ord blind et helvete ikke se åsen ord skrives.

Ok, leste ikke tekstblokken da jeg har gitt opp å lese flesteparten av postene dine.

Men akkurat her har du jo klart å gjøre det fullt leselig.

Lenke til kommentar

Syns ikke det pleier være problem å lese noe av hans. Da legger man helst vrangviljen til tror jeg.

Eller at man ikke legger så mye innsats i å lese forumposter.

Vær glad man ikke er ung på tida bestemora mi var ung. Hu fikk ikke lov til å gå lenger enn sjuende klasse fordi hu var "evneveik". Les: hu led av dysleksi.

Har en mellomleder på jobben med dysleksi, flirer oss alltid halvt ihjel når han skriver lapper for hånd. 

Kraftig dialekt i tillegg som gjør det mer hysterisk når han prøver bokmålifisere ord som ikke finnes på bokmål. 

Lenke til kommentar

Vurderer å skifte visningsnavn til "Frøken Pollen".

Lag heller en ny alt som du kaller frøken pollen.

Også lager du en ny personlighet til denne nye brukeren.

Så kan du bruke dobbelt så mye tid på forumet og begynne å svare deg selv om ingen andre gjør det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk lyst til å ta opp en gammel hobby tegning, er lenge siden nå :hm:

Du også? Samme her. Har tenkt på det i årevis men blir aldri. Vet ikke hvem papir og hvordan utstyr man helst skal bruke heller. Klart bare noe papir og blyant eller tusj, før og malerskrin. Det ble masse rabbel men bare tull. Skulle helt tatt et kurs kanskje.

Har tegnet litt med brettet da, laget noen avatere og sånt. Men skulle hatt et ordentlig brett også

Sånn et der du ser på brettet når du tegner, men de er svindyre. Tror jeg får spare til ett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...