Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er smått sur på daten jeg hadde i helga. Jeg var skyldig vedkommende 500 kr for hotellet og det er greit for det skulle deles på. Jeg brukte 800-1000 kr på han på lørdagen hvor noe av det var ment som betaling for hotellet (altså 500 kr av de) , men likevel ba han om 500 kr for hotellet. Kjenner jeg har lyst å være bitch å be om å få tilbake de pengene jeg brukte på han. Hadde det vært omvendt hadde jeg faktisk aldri bedt om de 500 kr om han hadde brukt så mye på meg den kvelden.

Endret av Overmoden2.0
Lenke til kommentar

Men igjen, på Filippinene er det ULOVLIG å skilles. Man gjør det rett og slett ikke.

Man kan skille seg, men det er sett på som noe bare de rike gjør. Man må nemlig få en advokat til å bevise at ekteskapet var ugyldig når det bli inngått.

Mer eller mindre penger under bordet.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Jaja, skal ikke være lett... Snart helg nå da :D . Times tid med arbeid igjen før jeg kan kjøre hjem å sove. Det blir deilig å kunne slappe av noen skarve timer før man må videre.

@Joking: Ting skjedde så ble en uke til med nattarbeid. Men kan ikke klage. Blir jo peng av slikt :D

Lenke til kommentar

Er smått sur på daten jeg hadde i helga. Jeg var skyldig vedkommende 500 kr for hotellet og det er greit for det skulle deles på. Jeg brukte 800-1000 kr på han på lørdagen hvor noe av det var ment som betaling for hotellet (altså 500 kr av de) , men likevel ba han om 500 kr for hotellet. Kjenner jeg har lyst å være bitch å be om å få tilbake de pengene jeg brukte på han. Hadde det vært omvendt hadde jeg faktisk aldri bedt om de 500 kr om han hadde brukt så mye på meg den kvelden.

Spillet monopol da :tease:

Lenke til kommentar

Fytti helvete. Bråvåkna med akutt mageknip for snart to timer siden. Veit ikke hvor mange ganger jeg har vært på do siden, men nå begynner jeg å bli lei. Driter meg svett i panna. Håper ikke dette skal vedvare...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Du skylder han ingenting, bare minn på pengene du brukte på hann. Blir han sur, så whatever:D
Lenke til kommentar

Idag er jeg dårlig dere. Og da må jeg suttre. Har så vondt, og når jeg tar smertestillende så kommer de bare i retur for må jo helt klart være kvalm å kaste opp. Har kvalmestillende, men de hjelper lite når de og kommer i retur. Jaja. Det ble verre før det ble bedre sa de, så da er jeg vel på bedringens vei. Føkk

Endret av Overmoden2.0
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

I dag tar jeg en Bytex og slår til med grandiosa.

Den var bra. Copyerte du den fra homer ;-)
Hva mener du? :p

Noen som vet om hvor man kan få printet ting?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...