00034343 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Har du vandret nedover karl johan alene etter at vannhullene har stengt?Selvsagt. Mange, mange ganger. Jeg bodde midt i sentrum et par år. Hvor mange ganger har 2 eller flere prøvd å rane deg? Eller så er jeg bare veldig "ranelig" selv om jeg er veldig høy. 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Det har aldri skjedd. :/ Tell me your secrets? Jeg har blitt forsøkt ranet 4 ganger på et år da jeg bodde der. Jeg er høy, slank og ikke nervøs når jeg går rundt. Hadde ikke rolex eller sånt på meg for å skrike "ran meg!" Jeg ble blindslått, dvs et knyttneve i kjeven uten at jeg forventa det, jeg sparket til vedkommende og bare gikk rolig videre. Har desverre fått kniv dratt mot meg, og jeg fikk nesten voldsdom(jeg hadde ikke våpen på meg), for overdreven vold i selvforsvar. I hjemlandet mitt så hadde jeg bare skutt personen, lovlig. De 2 neste gangene så har jeg hatt falsk lommebok på meg, kasta den også løpt. Endret 27. juni 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Min bror ble rana i Oslo. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Min søster ble stalket av to menn gjennom hele slottsparken sent på kvelden, hun ringte og var helt sikker på de skulle voldta og spise henne. Kan jo hende de bare skulle til andre siden de også, men who knows. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Du merker det om noen følger etter deg, gå inn på butikken på oslo S og gå ut andre veien. Den som er mot narvsen mot bussterminalen. Endret 27. juni 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Har du vandret nedover karl johan alene etter at vannhullene har stengt?Selvsagt. Mange, mange ganger. Jeg bodde midt i sentrum et par år. Hvor mange ganger har 2 eller flere prøvd å rane deg? Eller så er jeg bare veldig "ranelig" selv om jeg er veldig høy. Ingen i norge har prøvd å rane meg. Det skjedde meg i Amsterdam, men da åpnet jeg pengeboka, tenkte litt på det, sa plutseig NO! og sprang motsatt retning. Jeg er ikke vant med å bli trekt kniv mot. Og ble noe sjokket ut av det. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Jeg dro en 1911 .45 acp mot en som dro kniv på meg i US. Jeg hadde vunnet i retten, da livet mitt var i fare. Hvis jeg hadde skutt vedkommende. https://en.wikipedia.org/wiki/Stand-your-ground_law (I norge, så kan du kun løpe, egentlig) Endret 27. juni 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Jeg bodde til og med der storgata møter brugata. Gaten med flest knivstikkinger i året. Følte meg ikke utrygg av den grunn. Mer plagsomt med alle narkomane som henger overalt pga manglende sosialhjelp. Og prostituerte som henger på hjørnet i mangel av et ordentlig bordell i byen. En gang måtte jeg bokstavelig talt trå over to narkiser med nåla i armen for å komme inn til trappeoppgangen til leiligheten. Endret 27. juni 2016 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Vel, de er det jo kun synd på. Det er værre med uoffisielle gjenger på 4-5 som kun skal ha penger til å kjøpe cola. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Det er så spennende å høre slike ting. Har dere flere historier å fortelle? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Kjøpte en boks potetsalat. 7 kr og jeg har både lunsj, middag, kvelds og frokost. Så billig Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Vel, de er det jo kun synd på. Det er værre med uoffisielle gjenger på 4-5 som kun skal ha penger til å kjøpe cola. Heroinister er som oftest ålreite typer. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Ja, de har jo ikke kraft nok til å utgjøre en trussel. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Det er vel mer sannsynlig at en blir jaget av romfolk og prostituerte ned Karl Johan enn at du blir knivstukket. Endret 27. juni 2016 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Takket være mammaen til datasmurf sitter jeg nå med angst og stresser ræva av meg for å komme meg på legevakten, men finner ingen som kan kjøre. (alt hun sa var at hun anbefalte meg å gå til legen) men så har man jo denne angsten oppi dette og. Føkk Edit: da skal jeg på legevakten 2330 Endret 27. juni 2016 av Overmoden2.0 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Ja, de har jo ikke kraft nok til å utgjøre en trussel. Tja, det heter heroin fordi man føler seg som en helt av det. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Budde eit år rett bortafor krysset Skurupu nemner(Calmeyers Gate) og har budd to år til rett oppi høgget. Aldri opplevd noko ubehageleg som eg kjem på. In other news: I jula var vi berre studentar som snakka om pøking på jodel i heimbygda. No har tenåringane tatt over, og du kan tru eg har det mykje moro med å skrive nulle ting som dei tar for god fisk. "Dritt at jenter går for drittsekker i steden for snille gutter", "Har vore snill med ho i lang tid, og så blir ho saman med eit rævhol! Dritt..." etc. Kjempegøy. QUOTE!!! Eg skreiv forresten på Jodel då eg møtte billetør'n her om dagen at det var ein kjekk ferjebilletør på ferja. Om han blir høg på seg sjølv må du jekke han ned. Eg tar dette her heller enn på sms eller facebook for at folk skal sjå kor kul eg er. Endret 27. juni 2016 av Teitgutt Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 De mistenker brudd en plass rundt øyet. Må opp på Haukeland i morgen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 De må ikke pøke for hardt, frøken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå