Hansien Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Plot twist: Hun ble banket.Plot twist confirmed Det ble vel bekreftet i forkant her: Han laga mat, jeg drakk rødvin og postet her. Kvalifiserer seg til en god omgang grisebank når han må stå på kjøkkenet! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Vi vet jo ikke omstendighetene. Kanskje det var slosskamp og det skjedde i et slags selvforsvar?Men det var jo veldi dumt det skulle bli sånn da, det var det. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Om jeg hadde blitt banka hadde jeg ikke postet bilde her osv. Da hadde jeg anmeldt vedkommende og holdt ting for meg selv. Edit: jeg syns ikke dere skal spekulere i om verden snilleste fyr har vært stygg med meg, jeg var den som såra han så straffen jeg fikk av veggen passer meg bra egentlig. Eventueltat jeg slo først. Ingen sloss, det er poenget mitt Endret 27. juni 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Oslo er kjempetrygt. Og når ble storby negativt? Det er det eneste stedet i Norge det er aktuelt å bo. Ting er tilgjengelig der. Du kan bli knivstukket og eller banka opp så å kalle Oslo "kjempetrygt" er en litt bold statement. Hvis man hadde sagt "Lødingen er kjempetrygt" så hadde man hatt en case Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Hvis du er Søring er ikke Lødingen mye trygt Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Joo Oslo er også aktuelt faktisk, men jeg synes det er en litt skummel og stor by med mye fremmed kultur om jeg kan si det på den måten Du har tilgang til alt, men det har du i andre byer også. Oslo lukter ganske fælt. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Jeg kunne aldri bodd i Oslo, eller andre storbyer for den saks skyld. Dyrt, mye støy og folk rundt overalt. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Hvilken mat er god å spise kald oppe på fjellet? Har ikke tilgang til stormkjøkkenet, så må lage noe hjemme i dag så jeg kan ha med. Tenkte pastasalat, noen andre tips? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Oslo minner meg om denne: Endret 27. juni 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Hvilken mat er god å spise kald oppe på fjellet? Har ikke tilgang til stormkjøkkenet, så må lage noe hjemme i dag så jeg kan ha med. Tenkte pastasalat, noen andre tips? Campfire, da? Edit: bål Endret 27. juni 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Da må jeg styre med ved osv. Er bare meg for en natt så gidder ikke så mye styr Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Da må jeg styre med ved osv. Er bare meg for en natt så gidder ikke så mye styr 20 min for å samle mye ved, også bare tenn opp. (Istedet for å bruke masse teknikker for å få fyr, ta med en gassbrenner) Jeg pleier å ha med tablet med internett og et par batteripakker når jeg er på skogstur. (Tar pause fra slitsomme kvinnfolk, og går alene) Endret 27. juni 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Så mye som det regner her i Bergen så tviler jeg på jeg finner mye tørt ved på fjellet her Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Oslo er kjempetrygt. Og når ble storby negativt? Det er det eneste stedet i Norge det er aktuelt å bo. Ting er tilgjengelig der. Du kan bli knivstukket og eller banka opp så å kalle Oslo "kjempetrygt" er en litt bold statement. Hvis man hadde sagt "Lødingen er kjempetrygt" så hadde man hatt en case Du kan, men sjansen er liten. Oslo er en av verdens tryggeste hovedsteder. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Syns pastasalat hørtes ut som en god idé jeg! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Frysetørket mat àla REAL Turmat. Digg! Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Mangler denne delen til stormkjøkkenet, det er her en plass, jeg vet bare ikke hvor så gidder ikke å bruke penger på noe nytt, og siden jeg bare skal være der en natt så går jeg for kald mat. Blir verre med kaffe Endret 27. juni 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Oslo er kjempetrygt. Og når ble storby negativt? Det er det eneste stedet i Norge det er aktuelt å bo. Ting er tilgjengelig der. Du kan bli knivstukket og eller banka opp så å kalle Oslo "kjempetrygt" er en litt bold statement. Hvis man hadde sagt "Lødingen er kjempetrygt" så hadde man hatt en case Du kan, men sjansen er liten. Oslo er en av verdens tryggeste hovedsteder. Har du vandret nedover karl johan alene etter at vannhullene har stengt? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Mangler en del på stormkjøkkenet, det er her en plass, jeg vet bare ikke hvor så gidder ikke å bruke penger på noe nytt, og siden jeg bare skal være der en natt så går jeg for kald mat. Blir verre med kaffe Fenazon har koffein i seg, og ibuprofin/paracetamol. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Oslo er kjempetrygt. Og når ble storby negativt? Det er det eneste stedet i Norge det er aktuelt å bo. Ting er tilgjengelig der. Du kan bli knivstukket og eller banka opp så å kalle Oslo "kjempetrygt" er en litt bold statement. Hvis man hadde sagt "Lødingen er kjempetrygt" så hadde man hatt en case Du kan, men sjansen er liten. Oslo er en av verdens tryggeste hovedsteder. Har du vandret nedover karl johan alene etter at vannhullene har stengt?Selvsagt. Mange, mange ganger. Jeg bodde midt i sentrum et par år. Endret 27. juni 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå