Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Kvalifiserer kanskje til en sjekk hos legevakt? Hodet skal man ikke spøke med.

Har ingen symptomer på hjernerystelse så det er ikke noe poeng å betale 400 kr for å få beskjed om å følge med om jeg får symptomer på det.

En god venninne av dama hadde vondt i hodet for litt siden. Hun dro til legevakta, men ble bare sendt hjem igjen. Dagen etter falt hun om og døde av hjerneblødning. 24 år gammel.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg er så stressa for jeg vet ikke hva jeg vil bli :( :( Har seff søkt noe random, men kan endre rekkefølgen til 1.juli. Vil egentlig ikke bli noe men har vurdert logoped(men vet ikke hvordan man blir det) eller barnevernspedagog??????? Jeg som skulle bli rik og greier

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Ja hvem vil ikke bli rik. Men jeg ville ikke blitt noe som gjør at man blir kjent/kjendis. For det vil bare bli verre og verre.å være det.

Selvfølgli er det de som trives i rampelyset, men det kan nok fort bli stress.

Jeg vil ikke bli kjendis, bare rik :( Men får satse på lotto eller en rik mann da

Lenke til kommentar

Bortsett fra å drikke alt for mye øl, slått hodet i en vegg samt vært en hjerteknuser så har jeg ikke så mye spennende å komme med etter helga.

Både hjerteknuser og nesten-hodeknuser? Blir litt mye knusing her...

Ja, jeg skjønner ikke hva som gikk av meg, jeg som pleier å være så forsiktig :(

Lenke til kommentar

Bortsett fra å drikke alt for mye øl, slått hodet i en vegg samt vært en hjerteknuser så har jeg ikke så mye spennende å komme med etter helga.

Ja, jeg skjønner ikke hva som gikk av meg, jeg som pleier å være så forsiktig :(

Aldri for sent å roe seg ned litt.

Lenke til kommentar

Har tenkt litt angåened å tjene peng.

Hva om et bil selvskap som lager biler begynner å plombere bilene bare med dårligere tuning. Feks visst Subaru WRX STI hadde vært plombert ned til 95HK for å bli solgt i Norge. Så kunne man chippa den opp til  300HK.

Prisen hadde jo gått drastisk ned pga de sabla høye avgiftene på CO2 og HK.

Endret av Lypsyls
Lenke til kommentar

Hvordan klarte du å slå hodet i veggen?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...