MR SPEED Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Ja det burde følge åpningstiden helt klart. Norske tulleregler.Økt tilgjengelighet gir økt bruk. Man lærer. Brent barn skyr ilden. Tull og tøv fra ende til annen. Svar meg, hvis du har 30 øl på en helg, mange øl drikker du da. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Ouch!? Ja, det var sykt vondt, og er ufattelig vondt nå Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Er det ispose som hjelper til sånt? Vet ikke sikkert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 det jeg alltid sier, oss byfolk har ingenting i skaug eller fjell å gjøre. Vi slår oss og ødelegger turen hver gang. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Deilig søndagsvær her i sør. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Svar meg, hvis du har 30 øl på en helg, mange øl drikker du da. Max 8 om det er snakk om fredag+lørdag. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Har hatt en tipakning stående i kjøleskapet i mange måneder nå, tror det er 7ish igjen, har den mest i tilfelle gjester. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Jeg orker max 2 øl om dagen uansett hvor mange jeg har i kjøla. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Ja der ser du, folk er forskjellige. Myndighetene tror visst vi er potensielle alkiser hele bunten.Og de som er det, får tilgang på det de må ha oiansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 (endret) De som vil kan kjøpe billig polakkøl/sprit bare ved å ringe et mobilnummer uansett. Endret 26. juni 2016 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Svar meg, hvis du har 30 øl på en helg, mange øl drikker du da.Hva har det med saken å gjøre? Da har du allerede tatt valget å konsumerer 30 øl på en helg. Et samsvar mellom butikkenes åpningstider på 2-3 timer ekstra vil ikke hindre den som ønsker å konsumerer 30 øl uansett i løpet av en helg. Jeg har øl og brennevin stående hjemme i bøtte og spann og vil begrensningene på åpningstidene påvirke at jeg kan konsumere all alkoholen jeg måtte klare? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Hvorfor skal man drikke alle 30 på en helg? Jeg forstår ikke Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Har både øl, sprit og likør stående uten og drikke det opp. Null problem. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Exactly, og der er litt av stigmatiseringen. Hva skjer når man sier til barn/ungdom at "dette får du ikke lov til, det er farlig!", jo man gjør akkurat det som man har fått lært er farlig.. Det er til og med så farlig at vi faen ikke får "lov" til å avbilde alkohol på ølflasker som er produsert i Norge! Fornuftig lesestoff: https://www.fhi.no/globalassets/dokumenterfiler/rapporter/rusmidler_i_norge2015.pdf Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Har så sykt vondt i hode/øyet Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Kvalifiserer kanskje til en sjekk hos legevakt? Hodet skal man ikke spøke med. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Har både øl, sprit og likør stående uten og drikke det opp. Null problem. Ditto. Liter på liter på liter med vodka, rom, gin, cognac, whisky, rødvin, rosévin (vel, den står fordi jeg har til gode å finne en som smaker godt, men jeg får flaskene i gave og kjenner ingen som er overdrevent begeistra for det), cava, forskjellige typer likør (både hjemmelaga og kjøpt på pol, tax-free osv), og øl (i all hovedsak pilsner og lager). Har hatt et brukbart lager i mange år etter at jeg slutta å studere, siden jeg ikke lenger drikker 4 - 5 dager i uka, men kanskje bare tar en øl eller to i måneden, og en flaske vin eller to i året. 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Kvalifiserer kanskje til en sjekk hos legevakt? Hodet skal man ikke spøke med. Har ingen symptomer på hjernerystelse så det er ikke noe poeng å betale 400 kr for å få beskjed om å følge med om jeg får symptomer på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå