b-real Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Ja det burde følge åpningstiden helt klart. Norske tulleregler.Økt tilgjengelighet gir økt bruk. Man lærer. Brent barn skyr ilden. Tull og tøv fra ende til annen. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Var en amerikansk famile i butikken som hadde med seg øll til kassen etter klokken 18. Tok en evighet før kassefolkene klarte å forklare dem at på lørdager var det ikke 20 men 18 øllsalget stengte, så de fikk ikke den lille sixpacken sin. Flaut. Må være artig å komme fra en plass hvor man kan kjøpe vodka klokka 0400 på bensinstasjoner til å ikke få kjøpe øl etter 1800 på en lørdag 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Jada, jeg tror alle har hørt den nå. Hvorfor synger ei dame, når artisten heter Alan Walker? Sånt irriterer meg. Spiller det noen rolle? Hun har fet stemme. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Så sykt mye det koster for litt godis i kiosken på kinoen. Fytti! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Sånn går det når de gir bort billetten for en hundrings. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Jammen 132,- for én billett til en halvdårlig film og 136,- for Cola og popcorn. Det er bare alt for dyrt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) De driver ikke med veldedighet, men i at det er for dyrt. Jeg går heller på en bra konsert enn å gå tre ganger på kino for samme pris. Endret 25. juni 2016 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) Det er en smakssak. Jeg mener Norge er i verdenstoppen når det gjelder kvaliteten på en del øl.Har du brygget øl selv, spør han Rolf_X har brygget øl selv, det var den beste øl han hadde smakt Jepp, mange ganger. Har fått til mye veldig godt øl, men det skal mye til for å slå en Nøgne Ø i riktig anledning. Det er mange veldig gode mindre bryggerier der ute. De er etterhvert ikke så små lenger da. Hansa eier masse i Nøgne Ø, og Norbrew har nettopp kjøpt noe tilsvarende i Handbryggeriet. Endret 25. juni 2016 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Ja det burde følge åpningstiden helt klart. Norske tulleregler.Økt tilgjengelighet gir økt bruk. Man lærer. Brent barn skyr ilden.Tull og tøv fra ende til annen. Du har helt rett. Man lærer ikke. Man drikker bare mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Tits-bonanza Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Ja det burde følge åpningstiden helt klart. Norske tulleregler.Økt tilgjengelighet gir økt bruk. Man lærer. Brent barn skyr ilden.Tull og tøv fra ende til annen.Skulle vært tidsbegrensning på godteri og. Godteri er farlig, fører til dødelig fedme. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Hvorfor har messenger sms ene mine nå? Hvordan fjerner jeg det? De har ikke en dritt med det å gjøre Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Hvorfor har messenger sms ene mine nå? Hvordan fjerner jeg det? De har ikke en dritt med det å gjøre Du har vel sikkert i all hast trykket ja til å gjøre messenger til sms appen din. Kom en oppdatering nylig med sms funksjonen med tilhørende irriterende popup. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Jeg har også fått min messenger full av SMS'r...forbanna faenskap jeg aldri ba om Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Var en amerikansk famile i butikken som hadde med seg øll til kassen etter klokken 18. Tok en evighet før kassefolkene klarte å forklare dem at på lørdager var det ikke 20 men 18 øllsalget stengte, så de fikk ikke den lille sixpacken sin. Flaut.Må være artig å komme fra en plass hvor man kan kjøpe vodka klokka 0400 på bensinstasjoner til å ikke få kjøpe øl etter 1800 på en lørdag Jeg kan med et par trykk på telefon få en kasse øl på døra til under hundre kroner, døgnet rundt. Det var et omvendt kultursjokk å dra på ferie til Norge, hvor alt måtte planlegges. Ikke bare alkohol, men åpningstider generelt, samt kollektivtransport. Det er det verste med Norge, du kan ikke ta ting på sparket, men må forholde deg til en streng timeplan noen annen har satt for deg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 (endret) Jeg bruker kun Messenger. Har ikke sendt en SMS på månedsvis. Betaler for ubegrenset data, så da er det jo "gratis". Men jeg hater diskusjon på mobil. Dobbeltposter hele tiden. Endret 26. juni 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Ja det burde følge åpningstiden helt klart. Norske tulleregler.Økt tilgjengelighet gir økt bruk. Man lærer. Brent barn skyr ilden.Tull og tøv fra ende til annen.Skulle vært tidsbegrensning på godteri og. Godteri er farlig, fører til dødelig fedme. Helt enig med deg ang det Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Fy kvelden i går var vellykket... Klarte å slå hode i steinveggen på rommet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå