Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var en amerikansk famile i butikken som hadde med seg øll til kassen etter klokken  18. Tok en evighet før kassefolkene klarte å forklare dem at på lørdager var det ikke 20 men 18 øllsalget stengte, så de fikk ikke den lille sixpacken sin. Flaut.

Må være artig å komme fra en plass hvor man kan kjøpe vodka klokka 0400 på bensinstasjoner til å ikke få kjøpe øl etter 1800 på en lørdag :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Jada, jeg tror alle har hørt den nå. ;)

Hvorfor synger ei dame, når artisten heter Alan Walker? Sånt irriterer meg.

Spiller det noen rolle? Hun har fet stemme.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

De driver ikke med veldedighet, men i at det er for dyrt. Jeg går heller på en bra konsert enn å gå tre ganger på kino for samme pris.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Det er en smakssak. Jeg mener Norge er i verdenstoppen når det gjelder kvaliteten på en del øl.

Har du brygget øl selv, spør han Rolf_X har brygget øl selv, det var den beste øl han hadde smakt :)
Jepp, mange ganger. Har fått til mye veldig godt øl, men det skal mye til for å slå en Nøgne Ø i riktig anledning. Det er mange veldig gode mindre bryggerier der ute.

De er etterhvert ikke så små lenger da. Hansa eier masse i Nøgne Ø, og Norbrew har nettopp kjøpt noe tilsvarende i Handbryggeriet.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Ja det burde følge åpningstiden helt klart. Norske tulleregler.

Økt tilgjengelighet gir økt bruk. Man lærer. Brent barn skyr ilden.
Tull og tøv fra ende til annen.

Du har helt rett. Man lærer ikke. Man drikker bare mer.

Lenke til kommentar

Skulle vært tidsbegrensning på godteri og. Godteri er farlig, fører til dødelig fedme.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor har messenger sms ene mine nå? Hvordan fjerner jeg det? De har ikke en dritt med det å gjøre

Du har vel sikkert i all hast trykket ja til å gjøre messenger til sms appen din. Kom en oppdatering nylig med sms funksjonen med tilhørende irriterende popup. 

Lenke til kommentar

Var en amerikansk famile i butikken som hadde med seg øll til kassen etter klokken 18. Tok en evighet før kassefolkene klarte å forklare dem at på lørdager var det ikke 20 men 18 øllsalget stengte, så de fikk ikke den lille sixpacken sin. Flaut.

Må være artig å komme fra en plass hvor man kan kjøpe vodka klokka 0400 på bensinstasjoner til å ikke få kjøpe øl etter 1800 på en lørdag :p

Jeg kan med et par trykk på telefon få en kasse øl på døra til under hundre kroner, døgnet rundt.

Det var et omvendt kultursjokk å dra på ferie til Norge, hvor alt måtte planlegges. Ikke bare alkohol, men åpningstider generelt, samt kollektivtransport. Det er det verste med Norge, du kan ikke ta ting på sparket, men må forholde deg til en streng timeplan noen annen har satt for deg.

Lenke til kommentar

Skulle vært tidsbegrensning på godteri og. Godteri er farlig, fører til dødelig fedme.

Helt enig med deg ang det :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...