j-- Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Fengsel? Se The Oz. Flukten fra Alcatraz Nei, se Oz. 8,8 på IMDB burde si sitt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Fengsel? Se The Oz. Flukten fra Alcatraz La Oz på watchlista(har faktisk mer tro på 90 talls serier nn nyere) Flukten fra Alcatraz er vel tidenes fengselsfilm. Shawshank Redemption er en raffinert remake av den. Åja ( ) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Vært full I litt over et halvt døgn. Ser for meg den fyllesjuka i morra Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Sett Papillon? Bra den også. Steve Mc Queen. Må se den igjen snart Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Jeg har drikki rødvin i 15 år. Aldri opplevd noe galt. Men for litt siden, så fikk jeg en allergisk reaksjon, som nevnt. Var så mongo. Googlet, og så at noen kan reagere på diverse rødvin. Problemet var bare at det var at jeg har drukket rødvinen ihvertfall 30 ganger uten å merke noe. Så googlet jeg mer, og noen personer kan reagere parallelt med pollensesong. Rett og slett det mest mongo jeg har opplevd. Tok tre dager før hevelsene var borte. Snorket ekstra mye gjorde jeg visst og, så da var vel halsen ekstra tett og. Jeg kaster alltid opp av rødvin. Vært full I litt over et halvt døgn. Ser for meg den fyllesjuka i morra Er det lurt å være full så lenge med tanke på historien din? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Jeg har drikki rødvin i 15 år. Aldri opplevd noe galt. Men for litt siden, så fikk jeg en allergisk reaksjon, som nevnt. Var så mongo. Googlet, og så at noen kan reagere på diverse rødvin. Problemet var bare at det var at jeg har drukket rødvinen ihvertfall 30 ganger uten å merke noe. Så googlet jeg mer, og noen personer kan reagere parallelt med pollensesong. Rett og slett det mest mongo jeg har opplevd. Tok tre dager før hevelsene var borte. Snorket ekstra mye gjorde jeg visst og, så da var vel halsen ekstra tett og.Jeg kaster alltid opp av rødvin.Vært full I litt over et halvt døgn. Ser for meg den fyllesjuka i morraEr det lurt å være full så lenge med tanke på historien din?Hva har det med saken å gjøre? Er i hyggelig lag. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Lett å få gurp i magen av rødvin. Drikk mineralvann ved siden av Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Hva har det med saken å gjøre? Det virker du har hatt en "episode" som sender deg på lukket avdeling etter hver fyllekule. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Hva har det med saken å gjøre? Det virker du har hatt en "episode" som sender deg på lukket avdeling etter hver fyllekule. Hva har hva med hvilken "sak" å gjøre Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Tenkte jeg sku kjøpe mæ nåkka bra Britisk øl i mårra bare for å vise litt støtte til Storbritannia. Noen som har noe bra å anbefale? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) Er det lurt å være full så lenge med tanke på historien dinHva har det med saken å gjøre? Er i hyggelig lag. Fordi forlenget fylla kan og vil gjøre sjansene for tilbakefall større. Fylla en kveld er til nød ok, ikke i et halvt døgn. Det er derfor de sier du skal holde deg unna rusmidler, inkludert alkohol. Endret 25. juni 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Tenkte jeg sku kjøpe mæ nåkka bra Britisk øl i mårra bare for å vise litt støtte til Storbritannia. Noen som har noe bra å anbefale? Ang Britisk øl du spør på polet de kan det der. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Tenkte jeg sku kjøpe mæ nåkka bra Britisk øl i mårra bare for å vise litt støtte til Storbritannia. Noen som har noe bra å anbefale? Newcastle Brown Ale er godt, en om noe kjedelig. Det fås i enhver dagligvarehandel med halvveis ølutvalg. Guinnes er óg greit. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Alle snakker om den? Hva er det så bra med den? Jeg prøvde å se, men kom meg ikke igjennom første episode. Smak og behag, og ofte må man gi en serie ett par episoder minst, før man gir opp, med mindre det er helt rævva. Men du kommer deg ikke gjennom første episode, men daybreakers går fint? Fengselserie? Så en stond på "Prison break" men ble lei. Serier blir for langtekkelig Bør ikke være mer enn 2 (max 3) sesonger. Nei og nei. En bra serie kan være lengre. Også bli lei av prison break da? Snart ny sesong nå finansiere kriminalitet ved og drikke alkohol? Drikker du ikke alkohol, eller driver ikke med narko Gypsy Måteholden med alkohol, og dop er for svake mennesker. Enn deg Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) Tenkte jeg sku kjøpe mæ nåkka bra Britisk øl i mårra bare for å vise litt støtte til Storbritannia. Noen som har noe bra å anbefale? Newcastle Brown Ale er godt, en om noe kjedelig. Det fås i enhver dagligvarehandel med halvveis ølutvalg. Guinnes er óg greit. "When you want to taste shit, buy Guinness" http://headrambles.com/2007/10/10/how-to-survive-your-first-guinness/ Endret 25. juni 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Da jeg var i london for noen år siden, skrøt engelskmennene mest av et øll som heter Foster. Blå bokser. blå kraner, et av de vanligste der.Selger de det i Norge? Virket ok ikke noe sånt spesielt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Tenkte jeg sku kjøpe mæ nåkka bra Britisk øl i mårra bare for å vise litt støtte til Storbritannia. Noen som har noe bra å anbefale? Newcastle Brown Ale er godt, en om noe kjedelig. Det fås i enhver dagligvarehandel med halvveis ølutvalg. Guinnes er óg greit. "When you want to taste shit, buy Guinness" http://headrambles.com/2007/10/10/how-to-survive-your-first-guinness/ Dr Jones engelsk øl er jo bedre en norsk øl da, en kammerat sa det til meg, å det samme med fotball da engelsk fotball er jo bedre en norsk fotball. Norge er jo ikke med i EM i år eller som sist gang det samme da som nå de er for dårlig til være med. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Det er en smakssak. Jeg mener Norge er i verdenstoppen når det gjelder kvaliteten på en del øl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå