Delvis Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Viktig å drikke mineralvann vedsiden av rødvin. Rødvin alene blir dritt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Hva med kaffe? Eller en annen rødvin? Rødvin ved siden av rødvin kan vel ikke gå galt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Jeg har drikki rødvin i 15 år. Aldri opplevd noe galt. Men for litt siden, så fikk jeg en allergisk reaksjon, som nevnt. Var så mongo. Googlet, og så at noen kan reagere på diverse rødvin. Problemet var bare at det var at jeg har drukket rødvinen ihvertfall 30 ganger uten å merke noe. Så googlet jeg mer, og noen personer kan reagere parallelt med pollensesong. Rett og slett det mest mongo jeg har opplevd. Tok tre dager før hevelsene var borte. Snorket ekstra mye gjorde jeg visst og, så da var vel halsen ekstra tett og. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Det å mekke mat, er vel ganske basic, er det ikke? Tror jeg vet om en som suger i det, og det er min narkis-bror. Det skulle man tro, men sånn er det altså ikke. Folk bruker evig lang tid, og maten blir ikke noe god. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Det er i 90% av tilfelle folk som ikke gidder å prøve engang. Det er jeg sikker på. Gangetabellen er vanskeligere, spesielt siden man lett kan bruke oppskrifter i starten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Helt korrekt, jeg gidder ikke prøve engang. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 ID2 var ræva dårlig film. Egentlig Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Helt korrekt, jeg gidder ikke prøve engang. Jeg har alltid rett. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 ID4-2 mener du vel Ja. Hva stå 4 for? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Snakker dere fortsatt om rødvin? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Vi snakker om hva du vil. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Rødvin er noe du drikker sammen med noen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Det er da som all annen drikke, noen ganger drikker du det alene, noen ganger med andre. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Pling ser ut som han er dynket i rødvin 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Det er i 90% av tilfelle folk som ikke gidder å prøve engang. Det er jeg sikker på. Gangetabellen er vanskeligere, spesielt siden man lett kan bruke oppskrifter i starten. Det er nok i mange tilfeller folk som rett og slett ikke har smaksløkene i orden og/eller har en lav standard. De vet ikke forskjellen på passe stekt kjøtt og tørrstekt kjøtt, og bryr seg heller ikke. Å bruke oppskrifter hjelper ingenting. Å bruke oppskrifter er faktisk typisk for slike personer. Det hjelper ikke med kjerneproblemene, som er å sørge for at ting blir passe stekt/kokt passe krydret ferdig samtidig (så ikke noe blir kaldt) alt over på kort tid. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Rødvin drakk jeg før i gamle dager, nå er det ikke godt lenger. Hvorfor trodde jeg det var en god ide og sette på magic mike xxl? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Fordi Egg Shen liker det. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Alkohol generelt suger, og siden jeg verken gidder finansiere kriminalitet eller har kjemi/gartner-kompiser har jeg blitt straight edge de siste par årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå