Muggkaare Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Bra. Du er flink. Og konjakk er mer stas enn fitte. For en drikk! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2016 Satan, så nydelig det er å kjøre over Tindevegen! <3 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Hvorfor i helvete er kvinnfolk så trege, a? Djeeeezæz Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Bra. Du er flink. Og konjakk er mer stas enn fitte. For en drikk! Takk! Er ferdig med daglig drikking for godt. Kan egentlig si jeg savner det, samtidig som jeg ikke gjør det. Holder med 1-2 "enheter" i uka. Men ja, konjakk er himmel på jord. I hvert fall i hyggelig lag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Blir det ikke pulings i kveld, suger jeg big time. Og bør ta livet mitt. Så da vet dere det, om jeg ikke skriver her mer. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Som parkeringsvakt er feilparkering noe av det verste. Og det beste. Så det er derfor du er litt.. skadet? Jeg har blitt nye BananLaks. Øl for tredje dag på rad. Okey, kanskje ikke. Og Steamsalget er i gang. Huhei. Har bare drukket 3 øl siden starten av mai. I morgen blir det besøk med gode venner og noe konjakk. Det blir stas. Bytex, jeg er ute nå. *locks his doors* Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 i morgen skal jeg ned å hente Fallout 4 på på posten Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 i morgen skal jeg ned å hente Fallout 4 på på posten Jeg får et par studio monitors i posten i morra, på døra! Elsker DHL, de ringer til og med for å avtale levering. Raske er de også, de bruker 4 dager fra England til døra mi, posten bruker 3 dager fra oslo til postkontoret Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) i morgen skal jeg ned å hente Fallout 4 på på posten Jeg får et par studio monitors i posten i morra, på døra! Elsker DHL, de ringer til og med for å avtale levering. Raske er de også, de bruker 4 dager fra England til døra mi, posten bruker 3 dager fra oslo til postkontoret Kom en DHL bil utenfor her i dag, faen meg den pakken var stor delux Vegar Endret 23. juni 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Som parkeringsvakt er feilparkering noe av det verste. Og det beste. Så det er derfor du er litt.. skadet? Fikk 500,- i bot fordi jeg parkerte 4 min før parkeringa blir gratis og ikke gadd å betale. Hoppet rett ut av bilen og gikk inn/opp trappene til gym1, idet jeg har på slipperene og ser ut vinduet ser jeg lappen i ruta på bilen og parkeringsvakten gående bort. Sånne folk fortjener å bli skutt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Sikker på han så du kom rett før?Tror jeg hadde prøvd å snakke med dem. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Natta folkens. Så får dere håpe dere hører fra meg en gang ut i neste uke, om ikke er jeg blitt drept oppi fjellheimen, eller drukna i ett badekar. God helg! Lenke til kommentar
Paninii Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Fikk lyst på pannekaker. Tykke amerikanske pannekaker med lønnesirup. Var hverdagskost da jeg bodde i statene.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Som parkeringsvakt er feilparkering noe av det verste. Og det beste. Så det er derfor du er litt.. skadet? Fikk 500,- i bot fordi jeg parkerte 4 min før parkeringa blir gratis og ikke gadd å betale. Hoppet rett ut av bilen og gikk inn/opp trappene til gym1, idet jeg har på slipperene og ser ut vinduet ser jeg lappen i ruta på bilen og parkeringsvakten gående bort. Sånne folk fortjener å bli skutt. Her om dagen skar jeg 4 cm av et brød på butikken, og tror du ikke de klikket totalt? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Fikk lyst på pannekaker. Tykke amerikanske pannekaker med lønnesirup. Var hverdagskost da jeg bodde i statene.. Det som de kaller sveler, er det omtrent det samme? Lenke til kommentar
Paninii Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) Vil nok si at det ikke er noe forskjell på de to nei. Gode var de vertfall. Er du i statene en gang må du få skikkelige ''sveler'', ikke det posetullet de hadde Endret 23. juni 2016 av Paninii Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) Vil nok si at det ikke er noe forskjell på de to nei. Gode var de vertfall. Er de i statene en gang må du få skikkelige ''sveler'', ikke det posetullet de hadde Nei. Du har aldri smakt sveler, det er helt sikkert. Amerikanske pannekaker er bare vanlige pannekaker av tykk røre som hever med bakepulver. Man kan eventuelt ha vaniljesukker i for smak, i motsetning til kardemomme, som jeg bruker i tynne pannekaker. Sveler hever med hornsalt (og evt. natron) og syrnet melk. Dette gir en helt annen og mer "spesiell" og "spiss" smak. Amerikanske pannekaker: 3 store egg2 dl melk 150 g hvetemel 1-2 ss sukker 1 1/2 ts bakepulver 1 ts vaniljesukker 1 klype salt Sveler: 1 l kefir4 egg 300 g sukker 550 g mel 3 ml natron 10 ml hornsalt 3 dl smeltet smør Endret 23. juni 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Paninii Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Vil nok si at det ikke er noe forskjell på de to nei. Gode var de vertfall. Er de i statene en gang må du få skikkelige ''sveler'', ikke det posetullet de hadde Nei. Du har aldri smakt sveler, det er helt sikkert. Amerikanske pannekaker er bare vanlige pannekaker av tykk røre som hever med bakepulver. Man kan eventuelt ha vaniljesukker i for smak, i motsetning til kardemomme, som jeg bruker i tynne pannekaker. Sveler hever med hornsalt (og evt. natron) og syrnet melk. Dette gir en helt annen og mer "spesiell" og "spiss" smak. Amerikanske pannekaker: 3 store egg2 dl melk 150 g hvetemel 1-2 ss sukker 1 1/2 ts bakepulver 1 ts vaniljesukker 1 klype salt Sveler: 1 l kefir4 egg 300 g sukker 550 g mel 3 ml natron 10 ml hornsalt 3 dl smeltet smør Neinei, da får jeg notere oppskriften du noterte over og lage skikkelige pannekaker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå