Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra. Du er flink.

Og konjakk er mer stas enn fitte. For en drikk!

Takk! Er ferdig med daglig drikking for godt. Kan egentlig si jeg savner det, samtidig som jeg ikke gjør det. Holder med 1-2 "enheter" i uka.

Men ja, konjakk er himmel på jord. I hvert fall i hyggelig lag.

Lenke til kommentar

Som parkeringsvakt er feilparkering noe av det verste. Og det beste.

Så det er derfor du er litt.. skadet?

Jeg har blitt nye BananLaks. Øl for tredje dag på rad. Okey, kanskje ikke.

Og Steamsalget er i gang. Huhei.

Har bare drukket 3 øl siden starten av mai. I morgen blir det besøk med gode venner og noe konjakk. Det blir stas.

Bytex, jeg er ute nå.

*locks his doors*

Lenke til kommentar

i morgen skal jeg ned å hente Fallout 4 på på posten  :green:

Jeg får et par studio monitors i posten i morra, på døra!  :dribble:

Elsker DHL, de ringer til og med for å avtale levering. Raske er de også, de bruker 4 dager fra England til døra mi, posten bruker 3 dager fra oslo til postkontoret 

Kom en DHL bil utenfor her i dag, faen meg den pakken var stor delux   :ohmy:  :ohmy: Vegar :dribble:  

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Fikk 500,- i bot fordi jeg parkerte 4 min før parkeringa blir gratis og ikke gadd å betale.

Hoppet rett ut av bilen og gikk inn/opp trappene til gym1, idet jeg har på slipperene og ser ut vinduet ser jeg lappen i ruta på bilen og parkeringsvakten gående bort.

Sånne folk fortjener å bli skutt.

Lenke til kommentar

Fikk 500,- i bot fordi jeg parkerte 4 min før parkeringa blir gratis og ikke gadd å betale.

Hoppet rett ut av bilen og gikk inn/opp trappene til gym1, idet jeg har på slipperene og ser ut vinduet ser jeg lappen i ruta på bilen og parkeringsvakten gående bort.

Sånne folk fortjener å bli skutt.

Her om dagen skar jeg 4 cm av et brød på butikken, og tror du ikke de klikket totalt?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vil nok si at det ikke er noe forskjell på de to nei. Gode var de vertfall. Er de i statene en gang må du få skikkelige ''sveler'', ikke det posetullet de hadde :hm:

Nei. Du har aldri smakt sveler, det er helt sikkert. Amerikanske pannekaker er bare vanlige pannekaker av tykk røre som hever med bakepulver. Man kan eventuelt ha vaniljesukker i for smak, i motsetning til kardemomme, som jeg bruker i tynne pannekaker.

Sveler hever med hornsalt (og evt. natron) og syrnet melk. Dette gir en helt annen og mer "spesiell" og "spiss" smak.

Amerikanske pannekaker:

3 store egg

2 dl melk

150 g hvetemel

1-2 ss sukker

1 1/2 ts bakepulver

1 ts vaniljesukker

1 klype salt

Sveler:

1 l kefir

4 egg

300 g sukker

550 g mel

3 ml natron

10 ml hornsalt

3 dl smeltet smør

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

Vil nok si at det ikke er noe forskjell på de to nei. Gode var de vertfall. Er de i statene en gang må du få skikkelige ''sveler'', ikke det posetullet de hadde :hm:

Nei. Du har aldri smakt sveler, det er helt sikkert. Amerikanske pannekaker er bare vanlige pannekaker av tykk røre som hever med bakepulver. Man kan eventuelt ha vaniljesukker i for smak, i motsetning til kardemomme, som jeg bruker i tynne pannekaker.

Sveler hever med hornsalt (og evt. natron) og syrnet melk. Dette gir en helt annen og mer "spesiell" og "spiss" smak.

Amerikanske pannekaker:

3 store egg

2 dl melk

150 g hvetemel

1-2 ss sukker

1 1/2 ts bakepulver

1 ts vaniljesukker

1 klype salt

Sveler:

1 l kefir

4 egg

300 g sukker

550 g mel

3 ml natron

10 ml hornsalt

3 dl smeltet smør

Neinei, da får jeg notere oppskriften du noterte over og lage skikkelige pannekaker;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...