Bytex Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Blir ikke stekt ris bare steinharde riskorn? Eller kokes den før den stekes? Eller steke-kokes den i smør/olje? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) Har ingen anelse faktisk. Min kokkekunst begrenser seg til å steke ting i margarin. Endret 23. juni 2016 av Bytex Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Blir ikke stekt ris bare steinharde riskorn? Eller kokes den før den stekes? Eller steke-kokes den i smør/olje?Jeg koker den først i alle fall. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 I oppskrifter på risotto varmes den i olje før man lager risotto av den. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Jeg har blitt nye BananLaks. Øl for tredje dag på rad. Okey, kanskje ikke. Og Steamsalget er i gang. Huhei. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Du spiser ikke middag med innsatte...enda. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Nei, har planer om å være veldig psykisk frisk. Sånn... ca.... resten av livet? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 The five area football players posing with baseball bats and dead animals: a snake, raccoon, frogs, opossums, and pigeons. Tåpeligste jeg har fått med meg fra muricah på flere dager Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Nok et eksempel på at sportsgutter i USA er tomme i hodet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Caps i posten. Finnes det noe fetere enn caps? Nei, gjør ikke det, vett. Fem fete caps. Fem fete farger. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Den ene er rosa og fet og er til hu oppi nord. Resten er til meg. Rød, grønn, blå og svart. Livet. Det er fargerikt. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Pakking. Jeg hater pakking. Og ikke bare skal jeg pakke til meg, men til småen som reiser på mandag. Er så redd for å pakke med for lite klær og så blir mamma sur for jeg har glemt å pakke noe. Putter like greit hele klesskapet hennes i kofferten, så får hun heller bli sur for at det er for mye, enn for lite. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Pakking er noe man gjør de siste fem minuttene før man drar. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Også har jeg prestert å få ørebetennelse, så alt jeg har å si er. Hurra Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Så lenge du ikke får i begge ørene. Men joda, er vondt nok det. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Jeg har blitt nye BananLaks. Øl for tredje dag på rad. Okey, kanskje ikke. Og Steamsalget er i gang. Huhei. Har bare drukket 3 øl siden starten av mai. I morgen blir det besøk med gode venner og noe konjakk. Det blir stas. Bytex, jeg er ute nå. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Jeg har blitt nye BananLaks. Øl for tredje dag på rad. Okey, kanskje ikke. Og Steamsalget er i gang. Huhei. Har bare drukket 3 øl siden starten av mai. I morgen blir det besøk med gode venner og noe konjakk. Det blir stas. Bytex, jeg er ute nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå