Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Stikker i bhg for å hente kidden for siste gang. Neste gang jeg henter henne der borti er det på skolen :O

Tiden går alt for fort egentlig, jentungen min begynte just på skolen og nå skal ho liksom begynne i andre klasse :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en gjeng med surpromper

Jeg ser ikke noen surpomper her

Bryllup er Nice. Gratis cognac.

Ha ha :D

Nils Gunnar : Nynorsk....det jo flott det.....slik som ungdommen like

Ang THE KING OF ROCK AND ROLL, faen meg gal han var da, :love:  golf bilene ble jo ødelagt en etter en etter han kjørte di da ha ha :green: han bruke jo golf bilene som oxo som radiobiler på graceland :green:

Folk vil ikke stå for parkeringen sin. Folk vil ikke stå for hva de gjør. Folk vil ikke stå for hva de sier. Gud bedre så veike og feige vi mennesker er.

Jeg er glad for jeg ikke får kjøre bil,

Lenke til kommentar

Hehe... så ille er det vel ikke ;) . Personlig føler jeg meg utslitt og helt i meg 2l med energidrikk pluss kaffe. Kanskje ikke det sunneste, men jeg holder meg i det minste våken til jeg har kommet meg hjem om 3t.

Ha ha Rolf hva energidrikk du drikker da. :w00t:  Savner han WhatWorld her på forumet, sist jeg snakket med han husket han ikke passordet her da :hm: 

Lenke til kommentar

Noen som har tips til en grei desktop calender? Har gamle DC på to W 10 maskiner, fungerer greit, men på den nye bærbare vil den  ikke (beregnet på XP da).Har prøvd flere, men ingen popper opp som den gamle. Altså lapp med beskjed hver gang du starter opp.
Må bare ha det.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...