TheBlitz Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Stikker i bhg for å hente kidden for siste gang. Neste gang jeg henter henne der borti er det på skolen :O Tiden går alt for fort egentlig, jentungen min begynte just på skolen og nå skal ho liksom begynne i andre klasse :/ Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Unger burde slutte å vokse når de er 6 år. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) Vi mennesker burde bare blitt født i stand til å ta var på oss selv. Endret 23. juni 2016 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Ikke engang voksne klarer å ta vare på seg selv, så det blir litt vanskelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Hadde vært greit om det var som hos leopardene. De henger med mora 3 mnd så stikker de og lever sitt eget liv. Lenke til kommentar
Pinchcliffe Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Vær glad dere kan få unger dere. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Jeg er glad jeg ikke har noen unge, jeg. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Jeg kan ikke få noe unge nei. Lenke til kommentar
TheBlitz Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Jeg har iallefall sørget for at jeg ikke kan få flere, men syns i grunnen det holder med tre... Kan jo ikke befolke verden alene heller tenker jeg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 For en gjeng med surpromper Jeg ser ikke noen surpomper her Bryllup er Nice. Gratis cognac. Ha ha Nils Gunnar : Nynorsk....det jo flott det.....slik som ungdommen like Ang THE KING OF ROCK AND ROLL, faen meg gal han var da, golf bilene ble jo ødelagt en etter en etter han kjørte di da ha ha han bruke jo golf bilene som oxo som radiobiler på graceland Folk vil ikke stå for parkeringen sin. Folk vil ikke stå for hva de gjør. Folk vil ikke stå for hva de sier. Gud bedre så veike og feige vi mennesker er. Jeg er glad for jeg ikke får kjøre bil, Lenke til kommentar
TheBlitz Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Jeg er glad for jeg ikke får kjøre bil, Hater når folk feilparkerer.... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Stakkars barn som må bli født. Bare for å gå å vente på en dødsdom. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Jeje. Vi kommer alle til å dø uansett. Noen på groteske, jævlige måter. Men så lenge veien dit er grei så er det verdt det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Hehe... så ille er det vel ikke . Personlig føler jeg meg utslitt og helt i meg 2l med energidrikk pluss kaffe. Kanskje ikke det sunneste, men jeg holder meg i det minste våken til jeg har kommet meg hjem om 3t. Ha ha Rolf hva energidrikk du drikker da. Savner han WhatWorld her på forumet, sist jeg snakket med han husket han ikke passordet her da Lenke til kommentar
TheBlitz Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Stakkars barn som må bli født. Bare for å gå å vente på en dødsdom. Godt vi ser positivt på ting iallefall Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Du hater når folk feilparkerer. Jeg har ikke bil. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Som parkeringsvakt er feilparkering noe av det verste. Og det beste. 1 Lenke til kommentar
TheBlitz Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Du hater når folk feilparkerer. Jeg har ikke bil. Da er du ei heller i stand til å feilparkere Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Ah. Stekt ris til middag, og tiramisù til dessert. Helt okay. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) Noen som har tips til en grei desktop calender? Har gamle DC på to W 10 maskiner, fungerer greit, men på den nye bærbare vil den ikke (beregnet på XP da).Har prøvd flere, men ingen popper opp som den gamle. Altså lapp med beskjed hver gang du starter opp.Må bare ha det. Endret 23. juni 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå