Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HERREGUD JEG GLEDER MEG TIL I MORGEN!

Samme her.
Hva skal du i morgen?
Avspasering fra jobben, og dama kommer hjem etter å ha vært på besøk i hjembyen.

...... du da?

Høres ut som en finfin fredag :D

Jeg skal på en liten sommerferie :D (tror de fleste her er lei av alle detaljene så jeg sier det så enkelt som det) :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Nynorsk er det eneste faget hvor jeg har fått stryk. Måtte opp til privatist året etter, og fikk så vidt en 2-er!

Nils Gunnar : Nynorsk....det jo flott det.....slik som ungdommen like

Lenke til kommentar

Jeg trur brullypet jeg skal til blir ganske morsomt. Er veldig god venn av brudgommen, og alle mine norske venner skal dit.

Så for meg som reiser halve kloden rundt for å være i norge i én uke, så blir det jævlig praktisk å hilse på alle sammen på én gang. :)

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Jeg trur brullypet jeg skal til blir ganske morsomt. Er veldig god venn av brudgommen, og alle mine norske venner skal dit.

Så for meg som reiser halve kloden rundt for å være i norge i én uke, så blir det jævlig praktisk å hilse på alle sammen på én gang. :)

Har de Dr Pepper der nede eller Vanilla Coke ?

Hadde nok savna lakris og Oskar Sylte ananas/pære i utlandet :/

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Jeg har bare vært i bryllup der jeg ikke kjenner flere enn et par stk av 50. Det blir litt døllt. Har ingen diger vennegjeng som har holdt sammen siden barndommen som i amerikanske filmbryllup.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Sikkert 10+ forskjellige smaker av Coca-Cola. Blandt annet Vanilla. Det er også flere forskjellige typer Dr Pepper. De elsker USA her og importerer jævlig mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Sikkert 10+ forskjellige smaker av Coca-Cola. Blandt annet Vanilla. Det er også flere forskjellige typer Dr Pepper. De elsker USA her og importerer jævlig mye.

Har de Haribo der nede ?

Dumt at dem ikke selger de samme posene worldwide , hadde nok savna Top Star Mix.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...