j-- Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Det finnes da alternativ. Selv bruker jeg MobilePay i protest mot den ekstra "p"-en i Vipps, samt at MobilePay lar meg bruke desimaler, fordi jeg er som jeg er, og de eneste gangene jeg regner oppover, er når jeg er ute på byen og legger på noen kroner i tips.Lurer på om DNB føler det samme for dine merkelige stavevalg.Det gjør de ikke. Jeg tok kontakt med dem ved lanseringen. De gikk ikke med på at "vipps" så unaturlig ut, men etter mye om og men, fikk jeg vite at "Vips" allerede var tatt av noen andre, derfor la de på den ekstra p-en.Det er helt greit å bruke ø i snø, altså. Selv om vi andre bruker det allerede. Jeg synes det ser så barbarisk og primitivt ut. Jeg liker "e"-en. Jeg liker den faktisk så mye at det hender jeg slumper til og sier "sepe", også.Digresjon: Du liker tegneseriefiguren Nemi? Jeg kaller henne Nemø. Det ser så barbarisk og primitivt ut med "i" i slutten av navnet. Derfor velger jeg å skrive feil 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 for åppkost u minnun åv følk søm skruv sne øg sepe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Men Jonas; Nemi har aldri hett "Nemø", mens det i gamle dager var kurant å skrive både "sne" og "sepe". Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) Men Jonas; Nemi har aldri hett "Nemø", mens det i gamle dager var kurant å skrive både "sne" og "sepe".Nøkkelord er uthevet Tæring er greit ord for kreft? Mongoloid for noen med downs? Idiot som betegnelse for de svake i samfunnet? Det er óg "i gamle dager var"-ord. Du får være konsekvent, og ikke plukke og mikse etter fri fantasi. Det gjør vondt i hjernen for oss som må lese det. Endret 17. juni 2016 av j-- 5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Eller i alle fall ikke klage på andre som holder på på samme måte. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) http://hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2016/06/Snart-kan-du-kjoepe-marihuana-paa-Oslo-Boers Løp og kjøp, de blir å bli mindre og mindre strenge på cannabis. Og da kan du tjene mye. Og etterhvert så blir det nok en artikkel på "Så og så mange nordmenn har tjent så og så mye på cannabis, lovlig" Endret 17. juni 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Tæring er greit ord for kreft? Mongoloid for noen med downs? Idiot som betegnelse for de svake i samfunnet? Det er óg "i gamle dager var"-ord. Du får være konsekvent, og ikke plukke og mikse etter fri fantasi. Det gjør vondt i hjernen for oss som må lese det.Tæring er tuberkolose, ikke kreft. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Tæring er greit ord for kreft? Mongoloid for noen med downs? Idiot som betegnelse for de svake i samfunnet? Det er óg "i gamle dager var"-ord. Du får være konsekvent, og ikke plukke og mikse etter fri fantasi. Det gjør vondt i hjernen for oss som må lese det.Tæring er tuberkolose, ikke kreft.Aha, faktafeil fra min side. Takk for korreksjon. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Men Jonas; Nemi har aldri hett "Nemø", mens det i gamle dager var kurant å skrive både "sne" og "sepe". Nemø høres best ut for meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Det var også kurant å kalle en neger for hottentott Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 De selger vel ikke Zulu kjeks lenger antar jeg. Var gode de. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Fått tilbud om gratis tur med hotell og drit i Oslo. Spontanfylla, her kommer jeg. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 spørsmålet mitt er kan man bli tatt av å gjøre innbrudd kl. 3-4 om natta https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1728048 Haha, hva med å bruke en annen frisør? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) Går inn på polet og i det jeg går inn så står det en ansatt å setter på plass vin i hylla, akkurat i det jeg går forbi så mister han en flaske og den knuses.. Han ser opp på meg og gliser og sier.. "Den var uten alkohol" Endret 17. juni 2016 av b-real 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Merket folk så rart på meg i dag på Rema i dag, plutselig merket jeg faen meg att t skjorten jeg hadde på meg var vrang, helvete så flaut da Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Eg vil også sjå på Pride, men sit her og ventar på ein kompis som skal dukke opp. Vi skal drikke øl. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Edgelord2k det derHvem er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå