Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Det finnes da alternativ. Selv bruker jeg MobilePay i protest mot den ekstra "p"-en i Vipps, samt at MobilePay lar meg bruke desimaler, fordi jeg er som jeg er, og de eneste gangene jeg regner oppover, er når jeg er ute på byen og legger på noen kroner i tips.

Lurer på om DNB føler det samme for dine merkelige stavevalg.
Det gjør de ikke. Jeg tok kontakt med dem ved lanseringen. De gikk ikke med på at "vipps" så unaturlig ut, men etter mye om og men, fikk jeg vite at "Vips" allerede var tatt av noen andre, derfor la de på den ekstra p-en.
Det er helt greit å bruke ø i snø, altså. Selv om vi andre bruker det allerede.

Jeg synes det ser så barbarisk og primitivt ut. Jeg liker "e"-en. Jeg liker den faktisk så mye at det hender jeg slumper til og sier "sepe", også.
Digresjon: Du liker tegneseriefiguren Nemi? Jeg kaller henne Nemø. Det ser så barbarisk og primitivt ut med "i" i slutten av navnet. Derfor velger jeg å skrive feil :fun:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men Jonas; Nemi har aldri hett "Nemø", mens det i gamle dager var kurant å skrive både "sne" og "sepe".

Nøkkelord er uthevet :fun:

Tæring er greit ord for kreft? Mongoloid for noen med downs? Idiot som betegnelse for de svake i samfunnet? Det er óg "i gamle dager var"-ord. Du får være konsekvent, og ikke plukke og mikse etter fri fantasi. Det gjør vondt i hjernen for oss som må lese det.

Endret av j--
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Tæring er greit ord for kreft? Mongoloid for noen med downs? Idiot som betegnelse for de svake i samfunnet? Det er óg "i gamle dager var"-ord. Du får være konsekvent, og ikke plukke og mikse etter fri fantasi. Det gjør vondt i hjernen for oss som må lese det.

Tæring er tuberkolose, ikke kreft.
Lenke til kommentar

Tæring er tuberkolose, ikke kreft.
Aha, faktafeil fra min side. Takk for korreksjon.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Går inn på polet og i det jeg går inn så står det en ansatt å setter på plass vin i hylla, akkurat i det jeg går forbi så mister han en flaske og den knuses..

Han ser opp på meg og gliser og sier.. "Den var uten alkohol" :laugh:

Endret av b-real
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...