Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes da alternativ. Selv bruker jeg MobilePay i protest mot den ekstra "p"-en i Vipps, samt at MobilePay lar meg bruke desimaler, fordi jeg er som jeg er, og de eneste gangene jeg regner oppover, er når jeg er ute på byen og legger på noen kroner i tips.

Lurer på om DNB føler det samme for dine merkelige stavevalg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes da alternativ. Selv bruker jeg MobilePay i protest mot den ekstra "p"-en i Vipps, samt at MobilePay lar meg bruke desimaler, fordi jeg er som jeg er, og de eneste gangene jeg regner oppover, er når jeg er ute på byen og legger på noen kroner i tips.

Det gjør de ikke. Jeg tok kontakt med dem ved lanseringen. De gikk ikke med på at "vipps" så unaturlig ut, men etter mye om og men, fikk jeg vite at "Vips" allerede var tatt av noen andre, derfor la de på den ekstra p-en.

• Liker 1
Lenke til kommentar

En kompis av meg skulle på en Happn-date i kveld. Men det ble visst ikke. Så da gikk vi og så the Conjuring 2. Jeg ser ikke så mange skrekkfilmer og i hvert fall ikke på kino. Så jeg dreit nesten i buksa et par ganger og var svett da filmen tok slutt.

Lenke til kommentar

En kompis av meg skulle på en Happn-date i kveld. Men det ble visst ikke. Så da gikk vi og så the Conjuring 2. Jeg ser ikke så mange skrekkfilmer og i hvert fall ikke på kino. Så jeg dreit nesten i buksa et par ganger og var svett da filmen tok slutt.

Har du Playstation 4.

Lenke til kommentar

Ny date på lørdag. Snart er jeg forumkafens største slut :D

Er du blitt frisk alt, :) er han glad i fotball han oxo som den andre daten din, da risikerer du igjen han oxo glaner på em i Fotball han oxo

Satser på at jeg er frisk til da :D dette er så gøy!

Lenke til kommentar

Har du Playstation 4.

Nei, jeg har ingen spill eller konsoller.

Lenke til kommentar

Har du Playstation 4.

Nei, jeg har ingen spill eller konsoller.

Jeg tenkte på Resident evil 7 med PSVR da, nesten skrekk film

Lenke til kommentar

Det gjør de ikke. Jeg tok kontakt med dem ved lanseringen. De gikk ikke med på at "vipps" så unaturlig ut, men etter mye om og men, fikk jeg vite at "Vips" allerede var tatt av noen andre, derfor la de på den ekstra p-en.

Det er helt greit å bruke ø i snø, altså. Selv om vi andre bruker det allerede.

Lenke til kommentar

Fant ut at Pølse i lompe faktiks er bedre enn pølse brød. Her vest hadde de aldri pølse i lompe og det hørtes helt teit ut.

Men det er altså bedre.

Hvor er her vest? Har vært lompe og potetkaker i butikkene så lenge jeg kan huske på store deler av vestlandet...

Lenke til kommentar

Det er helt greit å bruke ø i snø, altså. Selv om vi andre bruker det allerede.

Jeg synes det ser så barbarisk og primitivt ut. Jeg liker "e"-en. Jeg liker den faktisk så mye at det hender jeg slumper til og sier "sepe", også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...