Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Nå kjøpte jeg årets N-te mobillader. Den ble ødelagt et sted mellom butikken og kontoret.

 

Er det mulig? Er da ingen andre her nede som opplever dette slik som jeg gjør. Er det ekstra vanskelig å lage magnetiske ladere?

 

Heldigvis har jeg 7 dagers garanti, så jeg kan bytte den inn i en lader som kanskje varer 2-3 dager ...

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå kjøpte jeg årets N-te mobillader. Den ble ødelagt et sted mellom butikken og kontoret.

 

Er det mulig? Er da ingen andre her nede som opplever dette slik som jeg gjør. Er det ekstra vanskelig å lage magnetiske ladere?

 

Heldigvis har jeg 7 dagers garanti, så jeg kan bytte den inn i en lader som kanskje varer 2-3 dager ...

Magnetisk som i induksjon? Det finnes en løsning om du opplever så mye problemer: putt i kabelen. Ja, nederlag, men løsning.

Lenke til kommentar

Den inngangen er selvsagt ødelagt. Hadde aldri et problem med ladere før jeg måtte bytte til den andre typen.

 

Jeg trur jeg kjøper meg en lokal smartphone til 800 NOK. Er viktigere med en telefon som kan lades, enn at den er fancy. Nå orker jeg ikke kjøpe flere ladere.

 

 

Skulle gjerne ha luftet min frustrasjon til de som selger disse laderne, men de hadde bare sett på meg med blanke øyne, ventet til jeg ble ferdig å snakke, og så sagt "sorry, sir". 95% av alle ansatte i dette landet er ubrukelige. I norge ville de fått sparken etter kun få dager. Ingen overdrivelse. Du trur det ikke før du ser det.

Lenke til kommentar

Det var en god idé. Anmelde det norske helsevesenet for tortur. Undersøk også om de som skriver leserbrev i avisen om "unødvendig tvangsbruk" og belteleggelser er enig med deg. Kanskje det kan være noe der. *Smurfen: Det er bare én måte å finne ut av det på. Ikke anmeld meg eller ditt lokale legekontor om det skulle slå negativt ut. Bon apetitt.

Beklager, glemte å skrive haha bak, da hadde du sikkert ikke tatt det så seriøst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå kjøpte jeg årets N-te mobillader. Den ble ødelagt et sted mellom butikken og kontoret.

 

Er det mulig? Er da ingen andre her nede som opplever dette slik som jeg gjør. Er det ekstra vanskelig å lage magnetiske ladere?

 

Heldigvis har jeg 7 dagers garanti, så jeg kan bytte den inn i en lader som kanskje varer 2-3 dager ...

Åsen mobil har du.

Lenke til kommentar

 

Jeg har en Sony Xperia Z2.

 

Byttes straks ut med en Starmobile UP HD til 722 NOK. :)

Mobil til 722.kr åsen mobil er det,? siste mobilen jeg kjøpte kostet meg ca 9000.kr samsung galaxy edge s6, er med tråløs lader, er den  beste laderen jeg har brukt til nå.

 

Som sagt, en Starmobile UP HD. En lokal Android-telefon som produseres her på Filippinene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...