Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Det kom en fyr bort til meg og spurte om jeg snakka engelsk. Rakk bare å si "yeah" før han ropte omg og spurta. Han hadde parkert bilen uten å sette i brekket og den rulla inn på rundkjøringen. Rakk så vidt å hoppe inn før den traff en annen bil. Hah.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-360061

Det var en god idé. Anmelde det norske helsevesenet for tortur. Undersøk også om de som skriver leserbrev i avisen om "unødvendig tvangsbruk" og belteleggelser er enig med deg. Kanskje det kan være noe der. *Smurfen: Det er bare én måte å finne ut av det på. Ikke anmeld meg eller ditt lokale legekontor om det skulle slå negativt ut. Bon apetitt.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Det var en god idé. Anmelde det norske helsevesenet for tortur. Undersøk også om de som skriver leserbrev i avisen om "unødvendig tvangsbruk" og belteleggelser er enig med deg. Kanskje det kan være noe der. *Smurfen: Det er bare én måte å finne ut av det på. Ikke anmeld meg eller ditt lokale legekontor om det skulle slå negativt ut. Bon apetitt.

Finnes så ufattelig mange former for tvang, dessverre så utføres det ufattelig mye tvang i helsevesenet uten en form for hjemmel eller noe. Har dessverre vært ufrivillig med på det eller rett og slett ikke vært klar over det. 

Men ja...du har rett, anmeld legekontoret og bli ferdig med det :wee: 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Hva man har hjemler til og hva som er praktisk behandling er gjerne ikke samsvarende med hverandre. Jeg sier ikke at det er bra, men realistisk. Uten at jeg vil si at psykiatrien torturerer mennesker av den grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...